Kan det stemme?

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Adrian begynte i barnehage nå 25 mars og nå har jeg fått regning for både mars og april.
Jeg skal vel ikke betale fullt for mars? Pluss kost og trivsels-/ tur penger som han ikke engang har vært med på?

Kan da umulig stemme at du skal betale for mars.. når det kun er snakk om 5 dager i mars hvor hun går i barnehagen[&:]

Men jeg vet ikke.. men ville aldri tro at det kan stemme.. hadde tatt en tlf til barnehageetaten jeg..

ville ringt barnehagen og snakket med dem jeg,det er jo ikke riktig at du skal betale full pris for 5 dager..

Ja måtte bare høre med dere tilfelle det var en regel eller noe som gjorde at man måtte betale for hele mnd, men da hører jeg med de når jeg henter han idag.

Nei det høres jo helt merkelig ut. Når han gikk i barnepark begynte han ca mitt i mnd og da betalte vi bare for halve mnd.

Her begynte jentungen noen dager før mnd slutt, og da betalte vi bare for de dagene fram til en ny mnd, og så hele neste mnd...hadde hørt med de

du skal ikke betale for en hel mnd.

i vår b.hg så betaler man fult første mnd, så slipper man å betale den siste mnd. barnet går der.

Snakket med hun og hun sa at det var slik det var[&:]
Men han begynte jo 25, så har jo bare vært der i 3 hele dager den mnd. Så jeg skal ta det opp igjen med hun imorgen og si at jeg synes ikke det er riktig at jeg skal betale fullt. For det er jo ikke det?

Back
Topp