Mymlens Gift med forumet Tilgangsansvarlig Smånissene 2022 Septemberlykke 2024 Fastelavnsbollene 2026 7 Jan 2024 #1 Mange fine farger allerede, men savner rosatoner, burgunder, lilla blant annet Fint med flere valgmuligheter til termingruppene
Mange fine farger allerede, men savner rosatoner, burgunder, lilla blant annet Fint med flere valgmuligheter til termingruppene
Forumansvarlig Elsker forumet Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ 8 Jan 2024 #2 Mymlens skrev: Mange fine farger allerede, men savner rosatoner, burgunder, lilla blant annet Fint med flere valgmuligheter til termingruppene Klikk for å utvide … Hei! Per nå er det et utvalg farger som følger med programvaren, men jeg noterer meg innspillet.
Mymlens skrev: Mange fine farger allerede, men savner rosatoner, burgunder, lilla blant annet Fint med flere valgmuligheter til termingruppene Klikk for å utvide … Hei! Per nå er det et utvalg farger som følger med programvaren, men jeg noterer meg innspillet.
tulips Forumet er livet Himmelbarn ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Septemberskattene 2023 Desemberskattene 2024 Januarlykke 2026 29 Apr 2024 #3 Forumansvarlig skrev: Hei! Per nå er det et utvalg farger som følger med programvaren, men jeg noterer meg innspillet. Klikk for å utvide … Kan du skrive hvilke farger som er tilgjengelig pr nå?
Forumansvarlig skrev: Hei! Per nå er det et utvalg farger som følger med programvaren, men jeg noterer meg innspillet. Klikk for å utvide … Kan du skrive hvilke farger som er tilgjengelig pr nå?
Forumansvarlig Elsker forumet Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ 29 Apr 2024 #4 tulips skrev: Kan du skrive hvilke farger som er tilgjengelig pr nå? Klikk for å utvide … Det går ikke an å bruke aprikosfarget som er nr 3 i venstre rad, da det ikke blir kontrast mot bokstavene.
tulips skrev: Kan du skrive hvilke farger som er tilgjengelig pr nå? Klikk for å utvide … Det går ikke an å bruke aprikosfarget som er nr 3 i venstre rad, da det ikke blir kontrast mot bokstavene.