Kan det ikke ..

cecbak

Håper ....
bare gjøre kjempevondt snart???? Ahhhhhhh er så utålmodig !!!!!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hehe, sa det samme til gubben i natt, at nå vil jeg ha store smerter så jeg blir ferdig;)

samma her!!!! blir så glad når jeg kjenner diffuse smerter, og like skuffa hver gang det går over..... arghh!!

vet akkurat hva dere mener!! jeg var så lykkelig når jeg skjønte at det bare ble verre og verre :P merkelig følelse å være så happy for å få det vondt.

Jeg var happy for smertene hele fredagskvelden, men hele lørdagen og søndagen angra jeg på alt :p da var jeg så sliten og hadde det så vondt. Heldigvis kom han søndagskvelden :p

Skjønner hva dere mener! Men er samtidig redd for å ville ha vondt også, gruer meg litt nå kjenner jeg.. Men det må jo til!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jaa!

Sniker fra mai... Termin 2.mai. Og SÅ klar for å føde... Men har jo noen uker igjen... Eller?

Jeg prøver å kjenne etter vondter, men finner ikke så mye.. Har en del kynnere, men har hatt det lenge og de er ikke spesielt vonde. Tror jeg har kjent litt nedpress siste dager da ;)

For noen uker siden hadde jeg masse nedpress, vonde kynnere, murringer hele tiden.. Trodde hele tiden at nå føder jeg. Men nå! Ikkenoe! Har gått lange turer, vasket hus og ikke en stramming i magen engang.. Så hun her blir en stund til! Men hallo skal ikke klage over at man er i form da egentlig. .

Det er så snodig det der. Man sitter å venter på å få skikkelig vondt for at smertene videre skal eskalere til ukjente høyder før det pluttselig er over... Håper dere som venter ikke trenger å vente mye mer enn til termin!!

• Liker
Reactions: lou
Back
Topp