Kan det ikke bare starte!!!!

x1xj.elise

Betatt av forumet
SKjønner ikke hvorfor ting ikke bare kan starte, komme igang sånn at man blir ferdig...
De siste ukene er rett og slett laaaaaaaaaange!!
Er så spent å se hvem det er som er der inne...

Ja ja....blir mest lei av alle andre som går og venter for meg....tanter onkler, besteforeldre, søsken...etc...

Håper jeg ikke ødela deres dag, men jeg er så mettet på å være gravid nå!!!

er helt enig!!!!!!!!!!!!!!!!!! tror jeg i snitt får minst 4 mld om dagen med spørsmål om det ikke har skjedd noe eller er noe på gang.. terminen er om to dager, så hvis jeg skal gå 2 uker til med dette engasjementet (masingen) så tror jeg at jeg evakuerer til grønnland ell noe, skjønner jo at folk er spent, men det gjør ikke ventetiden lettere at de "maser".. sånn, da er vi to som bare måtte få det ut!!!!!!!!!

Ja det er faktisk nesten slitsomt med all brysomheten...Det er jo en selvfølge at vi sier fra når noe FAKTISK skjer!!!
har jo ikke tenkt å lure meg på sykehuset uten ¨å gi beskjed...
Syns det er greit at de nærmeste sender melding og ringer, det som er plagsomt er alle de som plutselig "bryr" seg, kun fordi de skal få beskjed først...etter fødselen er det tilbake til vanlig og da offrer de ikke så mye som ei melding....
Sykt akkurat det der....

jeg pleier å få ca på termin dagen og det er jo  i morgen, så jeg håper det blir nært denne gangen også...
Lykke til du da snappi!!

ORIGINAL: j.elise

Ja det er faktisk nesten slitsomt med all brysomheten...Det er jo en selvfølge at vi sier fra når noe FAKTISK skjer!!!
har jo ikke tenkt å lure meg på sykehuset uten ¨å gi beskjed...
Syns det er greit at de nærmeste sender melding og ringer, det som er plagsomt er alle de som plutselig "bryr" seg, kun fordi de skal få beskjed først...etter fødselen er det tilbake til vanlig og da offrer de ikke så mye som ei melding....
Sykt akkurat det der....

Kjenner igjen det der ja... jeg blei så sint jeg på slutten,fordi jeg følte at alle maste og maste..
Stakkars hun ene som ringte meg en av de "kjipe" dagene-hun fikk skikkelig gjennomgå[;)] Hun fikk kjeft for alle sammen hun[:D] (hun ringte ikke mer etter det gitt[8|])

Er lei eg og nå.... Trodde eg kjente noe tidligere i dag, men det stoppet helt opp.... [:'(] Så nå er jeg bare kvalm og skal ha selskap om en time [:'(] Kjempehumør idag gitt[:'(]

[:)]er helt enig med alle,det blir ekstra mye mas når man har gått over den magiske datoen,virker noen ganger som at familie og venner er mer lei enn jeg er selv(jeg er lei altså,han har lov til å komme ut)

*ler litt* Ja, jeg henger meg på dere jeg..har det på presis samme måte!! Har temin nå på mandag, i dag har jeg vaska leiligheta med full guffe på musikken og lagt tlf.en på lydløs..Skal prøve å bare koble helt ut i helga, fra alle som maser og mine egene tanker om "når hun kommer".
Lykke til mai-jenter (guuud jeg håper vi får dem i mai) hehe

Det var en god ide mia80!!
Skal la tlf ligge død og la samboer ta imot samtaler istedet...stakar...akkurat som om ikke han er lei av å vente!!!!

Back
Topp