Kan det ikke bare bli mandag...

Millacamilla

Glad i forumet
på mandag klokken 10:15 er det min tur til å dra på OUL :) og jeg kan ikke vente!! tiden går jo ikke fort nok!
gleder meg til å se den lille engang til :)

åå så spennende! =D Lykke til! =D Too små dager igjen nå ^^

Ja, men tror dagen i dag og dagen i morgen kommer til å gå sakte! ;) men får prøve å smøre meg med tålmodighet de siste to dagene ;) ;) håper også vi får sett tom det er en liten prinsesse eller en liten prins ;) ha hatt følelsen på gutt hele tiden jeg, så morsomt og se om det stemmer

Ooh, kjenner til den:) venter på torsdag jeg;) gleder meg *nesten* til å dra tilbske på jobb for da går tida så raskt. er veldig nervøs også, så blir nok enurolig mykt til torsdag;)

-en urolig natt!! o_O

Det blir kjempe bra :D krysser fingrene for at du får en fantastisk jordmor som tar seg tid og forklarer for deg! Og at gullet ligger riktig til så du får tydelig beskjed om kjønn :)

Lykke til :) Vi hadde egentlig time på ullevål i morra, blei flytta til 21.des..der så alt bra ut, men han sa det var for tidlig å se alt han ville av hjertet, så da blir det ny time i løpet av januar...skulle bare holdt oss til nyttårsaften vi også ;)

Å så spennende!! Det er så fantastisk å "se" sin lille skatt, for første gang.
Lykke lykke til ( og husk kontanter til bilder;) )

3 SA

JENTE 2009

lillebror kommer mai 13

Tusen takke alle sammen :) blir nok en oppdatering i morgen ;) Hehe takk for tipset om kontanter mrs.mona, jeg er nemlig av typen som aldri har kontanter :)

Lykke til:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Gleder meg til å høre oppdatering! Når er ultralyden? Når skal jeg forvente å se noe her inne? Jeg kjører bil i 6 timer i morgen så jeg regner med at jeg blir litt forsinka med å svare:p

EDIT: Ser nå at det står 10.15 ^^

Gleder meg til å høre oppdatering! Når er ultralyden? Når skal jeg forvente å se noe her inne? Jeg kjører bil i 6 timer i morgen så jeg regner med at jeg blir litt forsinka med å svare:p

EDIT: Ser nå at det står 10.15 ^^
stemmer det md 10:15 ;) dæven, nå er det ikke mange timene igjen ;) hihi

Hva er ogjeb?????!!!!!???? Mente selvsagt igjen.. Autocorrekt er morsomt gitt :p

3 SA

JENTE 2009

lillebror kommer mai 13

Back
Topp