Kan det ha vært....?

Snuppeluppe

Gift med forumet
Jeg er 9+3 i dag, og fant frem baby monitoren min for å se om jeg kunne finne hjerte til lillegull, siden jeg er 3. gangs fødene..Tok litt tid, men plutselig slo det inn en lyd som lå på 155-162, varte ikke så lenge, så ble den borte igjen... så kom den plutselig tilbake, også forsvant den igjen.. Det var ikke min puls, for den er mye lavere ;) Kan det ha vært hjertelyden?
Den har jo begynt å bevege seg nå, så ikke så rart lyden blir borte, den har jo god plass til å gjemme seg enda :)

Så gøy!!!
Regner med at det var lillegull du hørte ja. Har sett at det er flere her inne som har hørt hjertelyden ved hjelp av egen monitor allerede.
Btw... du får tre rimelig tette barn ser jeg. Blir sikkert travelt, men veldig koselig også. Så mye glede de vil ha av hverandre under oppveksten.

Det må jo nesten være det, det stemmer jo også med hvor pulsen dens skal ligge nå. Artig! :-)

Bettamor venter nr 3 skrev:
Så gøy!!!
Regner med at det var lillegull du hørte ja. Har sett at det er flere her inne som har hørt hjertelyden ved hjelp av egen monitor allerede.
Btw... du får tre rimelig tette barn ser jeg. Blir sikkert travelt, men veldig koselig også. Så mye glede de vil ha av hverandre under oppveksten.

Da var det nok knerten jeg hørte ;) Men vet det ikke er så bra å bruke doppler så ofte, så skal pakke den bort nå. Men var godt å høre at knerten har det bra, nå som kvalmen begynner å gi seg for min del, og symptomene ikke er så fremtredene. Men sånn var det de to forrige svangerskapene rundt denne tiden også, så vet det er normalt :)

Ja, jeg har to tette, 14 mnd mellom de. Og nå ventes tredjegull :)
Utrolig koselig å ha de så tett, de har så utrolig glede av hverandre. Klart det er slitsomt i blandt, men jeg synes det er verdt det :)

Hestejenta skrev:
Det må jo nesten være det, det stemmer jo også med hvor pulsen dens skal ligge nå. Artig! :-)

Herlig lyd! <3 Men nå skal jeg vente med å høre igjen til jeg skal på kontroll i uke 12, er jo bare 3 uker til. Da skal legen prøve å lytte :) Er visst ikke så sunt med denne doppleren har jeg hørt, så da får jeg legge den bort :)

Snuppeluppe skrev:

Hestejenta skrev:

Herlig lyd! <3 Men nå skal jeg vente med å høre igjen til jeg skal på kontroll i uke 12, er jo bare 3 uker til. Da skal legen prøve å lytte :) Er visst ikke så sunt med denne doppleren har jeg hørt, så da får jeg legge den bort :)

Koselig når man hører lyd likevel :) Kos deg videre :)

Back
Topp