Kan det ha en sammenheng?

Purpurea

Gift med forumet
Jeg slo hodet mitt fredagen på Island i forrige uke og etter det har jeg hatt migrene etter migrene.

Slo som sagt på fredag
Migrene lørdag, søndag, tirsdag med hodepine til torsdag og så migrene igjen igår, hodepine i dag.

Nå er jeg kvalm av smertestillende, hodepine og synsforstyrrelser.

Har hatt migrene i mange år men ALDRI slik jeg har nå.

Kan det ha en sammen heng tror dere??

har du ringt lege?!?!?!?

Ja det kan ha sammenheng.
Ei jeg kjenner har slitt med migrene på årsvis etter å ha slått hodet sitt.

ORIGINAL: Lillamumi

ORIGINAL: *yummymummy*

har du ringt lege?!?!?!?

nei det har jeg ikke gjort[:)]

kanskje lurt å gjøre det?

Du burde ringe legen, for du kan i verstefall ha fått en blødning eller væskeansamling mellom hjernen og kraniet. Lykke til.

har du ringt lege?!?!?!?

nei det har jeg ikke gjort[:)]

kanskje lurt å gjøre det?

Syns jeg ikke gjør noe annet enn snakke med legen.

ORIGINAL: Kamel

Du burde ringe legen, for du kan i verstefall ha fått en blødning eller væskeansamling mellom hjernen og kraniet. Lykke til.

Uff da..

Ja får vel ta en telefon i morgen da, tror ikke han er der, men får kanskje snakket med en annen.

ORIGINAL: Tøsa^^

Ja det kan ha sammenheng.
Ei jeg kjenner har slitt med migrene på årsvis etter å ha slått hodet sitt.

Det var slik migrenen startet til meg. Mulig du har pådratt deg hjernerystelse også da.

ORIGINAL: Auliana

Uff da..

Ja får vel ta en telefon i morgen da, tror ikke han er der, men får kanskje snakket med en annen.

Tror det er lurt. Min mor fikk blødning mellom hjernen og kraniet...begynte med hodepine, kvalme, synsforstyrrelse, følelsen forsvant i armene, så språket til slutt [&:]...

Uff da[&:]
Hvor slå hun hodet da? Jeg slo fronten, lite stykke over panna, er ikke øm eller noe der, men helt ør i hodet selv om jeg tar sterke piller

Uff da..

Tror det er lurt. Min mor fikk blødning mellom hjernen og kraniet...begynte med hodepine, kvalme, synsforstyrrelse, følelsen forsvant i armene, så språket til slutt [&:]...

Hvor slå hun hodet da? Jeg slo fronten, lite stykke over panna, er ikke øm eller noe der, men helt ør i hodet selv om jeg tar sterke piller

Ja, hun slo hodet. Hun trodde hodepinen var migrene...

Har hun blitt bra igjen?  JA får ringe legen i morgen og snakke med han.

Uff da..

Ja, hun slo hodet. Hun trodde hodepinen var migrene...

Har hun blitt bra igjen?  JA får ringe legen i morgen og snakke med han.

Ja, men det var med et nødskrik, hun ble operert midt på natten på rikshospitalet for å tømme og lette på trykket...De borret 2 hull i hodet hennes. Hun var på sykehuset i flere uker etterpå...Fryktelig skummel opplevelse.

Ja det hørtes skummelt ut. Bra det går bedre.

Back
Topp