Kan det gå bra?

Babydrømmen2024

Andre møte med forumet
Hei,

Jeg testet positivt med positiv digital 1-2 uker søndag 7. april. Begynte å blø ordentlig med magesmerter på tirsdag, blødde i 5 dager, som er vanlig mens for meg. Tok en test i dag for å se at den var negativ igjen, men den er positiv og digital sier 2-3?! Har noen opplevd at det kan gå bra selv med så sterk blødning? Synes stigningen på testene har vært litt treg, men digital øker jo? Dårlig økning på make sure på 8 dager?

7 april - ca 12 dpo - 3+5?
IMG_6053.jpeg

15 april - ca 20 dpo - 4+6?
IMG_6208.jpeg

Selv har jeg dessverre bare dårlige erfaringer med tilsvarende svak økning og blødning, men jeg har lest om både folk som har blødd hele første trimester og folk som aldri testet positivt i det hele tatt fram til fødsel, og som likevel fødte friske barn, så det er lov å håpe at du blir en del av solskinnsstatisikken! Krysser fingrene for deg :Heartred

Selv har jeg dessverre bare dårlige erfaringer med tilsvarende svak økning og blødning, men jeg har lest om både folk som har blødd hele første trimester og folk som aldri testet positivt i det hele tatt fram til fødsel, og som likevel fødte friske barn, så det er lov å håpe at du blir en del av solskinnsstatisikken! Krysser fingrene for deg :Heartred
Tusen takk, det er litt godt å ikke få falske forhåpninger også :Heartred Er forberedt på det verste

Jeg blødde mye i uke 6 og 7, mistet ikke. Mistet like før uke 18, men det tror jeg ikke hadde noen sammenheng med blødningene i uke 6 og 7.
Det kan gå bra, men blødninger er alltid skummelt! Krysser fingrene for deg. :Heartred

Jeg hadde en stor (!) blødning tidlig i svangerskapet. Det gikk bra. Teoriene var flere, uten at vi fant ut årsak til blødning (kanskje mistet en tvilling, eller et hematom som sprakk, eller uvanlig stor hormonell blødning). Fikk både UL og HCG-måling x2 etterpå, og de viste at alt overraskende nok sto bra til med den lille, som nå er 1.5 år gammel. Jeg krysser fingre for deg!

Jeg hadde positiv i 4 dager etter første blødningsdag, så synes en uke positiv var rart, hvertfall når den viser 2-3 hos deg :scratch Men har lest at flere har positiv i flere uker, så det varierer veldig… Men ville fortsatt å tatt tester, om de blir sterkere så er jo det et bra tegn! Jeg orket ikke å gå til legen, så jeg fortsatte bare å ta tester hjemme :hilarious: Funker det også

Back
Topp