Kan det gå bra?

Pallar

Elsker forumet
Vi har tre soverom i huset. Guttene har hver sitt i øveretasjen, mens jeg og sambo har soverom nede i kjelleren. Vi trives ikke det. Har på en stor oljeovn i flere timer før vi skal legge oss.. likevel er det iskaldt der. Så vi vurderer å plassere guttene på rom sammen, å ta ett av rommene i øveretasjen selv.

Jeg bare funderer på om det vil gå bra. I dag ba jeg størstemann gå inn å vekke minstemann. Han gjorde som jeg sa, men han kom aldri tilbake igjen. Så jeg gikk inn på soverommet for å se hva som foregikk. Da hadde han nesten kvalt lillebroren i dyner, pledd og bøker som han hadde kastet oppi sprinkelsenga...

Er redd for at han vil klatre opp i senga hans å dytte han og slike ting. Noen som har erfaring?

ORIGINAL: Alveola*

hvor gamle er de?

1 og 3.

kan gå bra men kansje evt ta minsten på romme derres en periode evt
her har ungene delt rom nå i snart 1år, guttungen er 5.5år og jentungen fyller om noen dager 4år

mine jenter på 1 og 3 deler ikke rom,men eldste må gå gjennom mini sitt rom for å komme ut og det går heeeeelt fint[:)]men nå e de stortsett perlevenner da[:D]

Våre to eldste har delt rom, begynte da mellomste var ca 1 år, eldste var da 3 1/2 år. Gikk helt fint, når hun eldste våknet, kom hun inn til oss for kos, mens mellomste sov videre.

Hvis du er usikker, kan du jo ha på vekkerklokke og stå opp før de små.

Her sover gutta sammen på rom. De er 16 mnd'er og snart 5.
Snuppa går inn til dem med en gang hun våkner på morgenen.
Der er de i full sving, og siden de ikke får minsten ut av sprinkel-
sengen, hopper de oppi, og tar med seg halve verden oppi [:D]

Det går veldig bra forruten litt latter, skrik og skrål.

Tror nok de første dagene kan bli en overgang når de skal sove,
men etter det blir det bare litt styr på morgenen, men da skal dere
vel stå opp like vel?!?

Back
Topp