Kan det bli mer aktivitet på dette underforumet ?

Jeg føler jo litt at jeg hører hjemme her selv om jeg ikke har hatt ivf eller hormoner for å bli gravid. Det var likevel en lang, kronglete vei til å få barn og jeg kjenner meg mye igjen i flere av temaene som det snakkes om her :)
Å legge det under assistert vil fort ekskludere alle som ikke har hørt under der.
Ja. Jeg har heller ikke vært innom assistert.
. Lang og kronglete vei, gynekologer og ventetid og hormoner men ikke ivf for oss... Føler likevel veien var lang. Og kronglete (men for meg tilbakelagt)
 
Ja. Jeg har heller ikke vært innom assistert.
. Lang og kronglete vei, gynekologer og ventetid og hormoner men ikke ivf for oss... Føler likevel veien var lang. Og kronglete (men for meg tilbakelagt)

Ja, det er jo en del som kanskje er mest aktuelt når man står oppi det/nylig har fått barn. Jeg kjente hvertfall mer på en del det første året etter at sønnen min ble født. Men så kan det jo dukke opp andre ting om man får flere/ikke får flere. :)
 
Ja, det er jo en del som kanskje er mest aktuelt når man står oppi det/nylig har fått barn. Jeg kjente hvertfall mer på en del det første året etter at sønnen min ble født. Men så kan det jo dukke opp andre ting om man får flere/ikke får flere. :)

Vi hadde en litt tung vei mot nr 1, nr 2 kom greit og nr 3 var den vi trengte mest hjelp med (den som ble nr 3, den som ikke ble nr 3 ble jeg fort gravis med Men mistet fort også) , men derved var vi jo ferdige når vi hadde fått henne og nå er fokuset med barn på 11, 8 og 3 ikke lenger i så stor grad på det at de ikke kom lett. De kom jo
 
Vi hadde en litt tung vei mot nr 1, nr 2 kom greit og nr 3 var den vi trengte mest hjelp med (den som ble nr 3, den som ikke ble nr 3 ble jeg fort gravis med Men mistet fort også) , men derved var vi jo ferdige når vi hadde fått henne og nå er fokuset med barn på 11, 8 og 3 ikke lenger i så stor grad på det at de ikke kom lett. De kom jo

Ja, og når søskenflokken er komplett er det sikkert lettere å kunne legge litt bak seg også som et avsluttet kapittel ❤️
 
Synes også dette underforumet er flott, å håper jeg kan komme hit om noen måneder. Men tror den blir fort glemt pga beliggenhet også. Men trist om den blir under assistert, da mange ikke har hatt assistert men likevell har prøvd veldig lenge. Så jeg tenker kanskje den skulle vært inne på vi som har prøvd lenge. For man har jo vært innom det forumet trolig en eller annen gang, man bare fortsetter å kikke innom der på en måte. Å man oppdager den allerede før man blir lykkelige foreldre. Min tanke iallefall. Selv om de fleste kanskje likevell kommer inn til 0-1 år også å vil fortsette å komme inn til barn på 0-1 år. Ikke helt sikkert. Men liker underforumet iallefall. Å har sett masse gode tråder bli tatt opp her, som jeg har tenkt på mange ganger egentlig allerede etter at vi fikk engelen vår. Og det å prøve på nytt. Selv om han var en engel. Å får jeg denne gutten som jeg går å venter på nå, så vil jeg jo ha tanker om å få søsken til han selv om sjansen ikke er enorm.
 
Jeg føler jo litt at jeg hører hjemme her selv om jeg ikke har hatt ivf eller hormoner for å bli gravid. Det var likevel en lang, kronglete vei til å få barn og jeg kjenner meg mye igjen i flere av temaene som det snakkes om her :)
Å legge det under assistert vil fort ekskludere alle som ikke har hørt under der.

Jeg tenker at det er helt naturlig å høre til her om veien har vært kronglete, ikke bare ivf'ere❤️
 
Dette underforumet ble laget og lagt her etter veldig mange forespørsler fra dere brukere. Dere ønsket ikke å ha det under "Assistert" siden det ble for sårt for de som fortsatt er prøvere
 
Back
Topp