Kan dere underholde meg litt??

God bedring Tamara!
:)

Takk. Ble hasteoperert i gårkveld og da hadde jeg det ikke så greit, men i dag er formen mye bedre så jeg har fått lov å dra hjem, men må til legesjekk hver dag til uken...
Noe sier meg at det kan være noe forstyrrende på de planene som skulle gi deg tre velfortjente dager ferie fra oss?

Har du sett Jane the vergin? Sesong 1 på Netflix og så langt sesong to er kommet på sumo.

Det er fin underholdning

Takk for tips. Har Viaplay fra før, så den skal få kjørt seg litt i dag. Tips til en grei komedie som jeg ikke trenger følge så godt med på? Er litt surrete i odet av medisinene.
Ta deg 1 mnd gratis netflix og se serien Shameless. Morsom komedie :p

God bedring!!
har en god en om hva tremenningen min klarte for en stund siden.
hun parkerte bilen sin i en veldig bratt bakke. Dobbeltsjekka at håndbrekket var dratt skikkelig til, går ut av bilen å låser. Så ser hun at bilen ved siden av plutselig kommer trillende nedover. Hyggelig som hun er spretter hun ut i veien og stanser bilen. Hun ser en mann kommer gående og roper på han om han kan komme å hjelpe for hun er ikke så sterk. Han ser litt rart på henne og bare går videre. Da ser hun opp og ser en forskrekka dame sitte inni bilen som hun "holder". Dette var altså en tesla og damen inni skulle kjøre avsted. Tremenningen min var sikker på at den trillet avgårde for den var jo så stille:hilarious:

Hahahahahaha :P

Har netflix også.. Hva andler den serien om?
Kopierer det som står på netflix om den :p

"Denne dramakomedien, basert på en britisk serie, fokuserer på søsken i en dysfunksjonell Chicago-familie som sliter med en alkoholisert far."

Faren er en skikkelig narsissist. Aner ikke hvor mange ganger jeg har sitti å ledd av episoder der :p

Kopierer det som står på netflix om den :p

"Denne dramakomedien, basert på en britisk serie, fokuserer på søsken i en dysfunksjonell Chicago-familie som sliter med en alkoholisert far."

Faren er en skikkelig narsissist. Aner ikke hvor mange ganger jeg har sitti å ledd av episoder der :p
Takk for tips. Må sjekke den ut :)

Om du føler for en gravid jomfru og flere absurde koblinger mellom folk rundt henne enn du kan tenke deg, så se virkelig Jane the Virgin altså. Absurd etterhvert, men gøy

Back
Topp