Kan dere signere her?! (med link)

Signert [:)]

ORIGINAL: trampe80

signert[;)]

done :)

Signert[:D]

Signert[:)]

Signert!![:)]

signert[:)]

"Tydeligvis tåler Teekay en fremtid med uhell og muligens store forurensinger som følge av disse."

bare lurer altså, men hvorfor er dette en konsekvens av at det skal jobbe filipinere der?

ORIGINAL: AngelBaby

Gjelder sambo sin jobb..ikke i først omgang, men han blir nok snart dumpet han også til fordel for filippinere...
For dere som gir f i det, så gjelder det også miljøet!!!

http://www.opprop.no/opprop.php?id=stoppteekay

På forhånd takk[:D]

Jeg må vite litt mer om en sak jeg da, før jeg signerer, er det ett sted jeg kan lese mer om dette?

Kan du begrunne hvorfor en filipinsk ansatt vil forurense mer enn en norsk. Vil selskapet overleve, om man ikke gjør slike tiltak?

Jeg betviler ikke at dette ikke er rett, men med dette som eneste fakta : " Hele Norges befolkning

Vær snill!

Støtt oss sjøfolk i en tid hvor våre arbeidsplasser på nytt er truet av utflagging.

Nå vil Teekay Corporation erstatte nordmenn med filippinere på norske skip i Nordsjøen.
Tydeligvis tåler Teekay en fremtid med uhell og muligens store forurensinger som følge av disse." så har jeg ikke grunnlag til å signere.

Vil selskapet i det hele tatt overleve om man ikke gjør inngrep. Spesielt vil jeg ha noe mer en "muligens store forurensinger", skjønner ikke hvorfor det, så det må dere forklare.

Vennlig hilsen og lykke til

Til dere som har signert!

Kan dere forklare meg hva dere brenner for i dette oppropet, og hvorfor dette blir miljøskadelig.

Vet dere noe; noe som helst annet en at det er en på samme forum som mener dere skal skrive under?

Merkelig, mulig jeg er dum, men dette skjønner jeg ikke. Har dere tenkt tanken at ALLE kan miste jobben, di normenn som fremdeles også jobber der, om ikke man gjør tiltak, fordi selskapet går konkurs?

4 korte setninger, og dere gladelig skriver under, på noe jeg betviler dere i det hele tatt har satt dere inn i.

Mulig jeg kommer til å skrive under, men jeg trenger mer info enn dette. Regner med dere som har signer kan gi meg det.

Back
Topp