kan dere si hva dere mener om dette?

x1xgixieh

Glad i forumet
Nå barnefaren har sønnen sin. Og sønnen ikke kjenner han i det heletatt.. burde ikke han da prioritere å bruke tiden på sønnen i steden for å ha dama si der? så Sønnen skal lære å kjenne faren individuellt.. Og ikke bli knytta til dem begge, når forholdet er så nytt kan det jo fort ryke lissom.. Synes ikke det er bra at han skal bli knyttet til en person som kan bli revet bort fra han.. Og heller ikke noe kjekkt at han skal være en plass han ikke føler seg trygg eller kjenner noen, mens faren prioriterer at dette skal komme etter hvert..

overreagerer jeg når jeg reagerer på dette?

Jeg hadde reagert på AKKURAT den samme måten!!

ORIGINAL: Labambie

Enig med deg.. Om man har fått ny partner bør man vente en stund før man introduserer vedkommende til barnet. Det bør jo være en enighet med deg og bf..

Dette med bf og sånt er vel "sårt" vil jeg anta.. Ikke vært i situasjonen selv, men mange venninner som sier det samme som deg. Håper der finner ut av det! Herlig gutt du har! [:)]

Ja det var sårt, mens nå er det egentli bare irriterende.. han tar alt som kritikk, bare jeg sier "hei" blir han sur.. han sier: jeg ser ikke dama så mye i ukene pga jobb, så vil jo se henne når jeg kan.. men hallo.. han ser sønnen sin 4 ganger i uka, burde han ikke prioritere kun han da?
blir gal av han.. og meg selv, for jeg får alltid dårlig samvittighet og gir etter[8|][:'(]

ORIGINAL: Labambie

Enig med deg.. Om man har fått ny partner bør man vente en stund før man introduserer vedkommende til barnet. Det bør jo være en enighet med deg og bf..

Dette med bf og sånt er vel "sårt" vil jeg anta.. Ikke vært i situasjonen selv, men mange venninner som sier det samme som deg. Håper der finner ut av det! Herlig gutt du har! [:)]

Forstår deg godt,han burde tenke såpass at han prioriterer sitt eget kjøtt og blod fremfor ny kjæreste.Klart,i begynnelsen på et forhold er alt nytt og spennende og man vil bare være sammen,men han klarer sikkert å finne tid til bare dama og.Syns det er viktig at far og barn knytter bånd og er sammen bare de,det vil barnefar også tjene på i fremtiden...
Gutten din er skikkelig skjønn da,herlige bilder![:)]

Det er spørs hva de gjør når de er samme det, hvis Faren bruker tid sammen med ungen selv om den nye dama hans er der, kan jeg ikke se at det er noe galt i det.  Men hvis han overlater mesteparten av stell eller at hun må ta seg av han blir det jo feil.
Eller om han bruker mesteparten av tiden på henne istedenfor guttungen blir det jo også feil. 

ORIGINAL: 160306

Jeg hadde reagert på AKKURAT den samme måten!!

hvis han bruker tiden på sønnen sin når han er der så ser jeg ikke problemet. hvis jeg så riktig, så er han jo bare 8 mnd. tror nok ikke han knytter seg så stærkt til ho hvis det bare er en gang i blant. hadde hann vært ett til to år eldre hadde jeg skjønt det. var selv i ett forhold  som ikke var med barnefaren når snuppa mi var 9 mnd. han bodde hos oss i 5 mnd. så ble det slutt. null problem og ingen tegn på savn fra snuppa- ho hadde glemt han etter noen dager. det er jeg ganske sikker  på. ble sammen med barnefaren igjenn når snuppa var 2 år. ho er i dag 6 år og er sikker på at mamma og pappa alltid har vært kjærester

Back
Topp