Kan dere selvforsvar

S@ra

Elsker forumet
jenter?

Jeg har trent kick boxing i nesten ett år, og i det siste har sambo begynt å vise meg krav maga..

Han prøver å hoppe på meg, bakfra, fra siden og "truer" meg med kniv.. osv Men neheei, det klarer han ikke [:D][:D]

Og jeg er ikke stor av meg heller, 1,66 og 50 kg.. (Han er 1,82 og 90 kg med muskler.) Når sambo og broren skal

overfalle meg samtidig er det ikke jeg som sliter, men de [8D]

Dette er å anbefales!! [:D] Får utrolig god selvfølelse og du lærer å beskytte deg selv [:)]

Tenkte jeg bare skulle si det, ser det er noen tråder med vold...

ORIGINAL: Dalin87

nei det kan jeg ikke.. men har VELDIG lyst til å drive med kick boxing[:D]

Kom igjen, kom igjen.. Meld deg på [8D]  Kick boxing er kjempegøy!  Og til å anbefales [:D]

hehe har veldig lyst altså [:D] men vet ikke hvor det holder til her, men er det dyrt?

hehe har veldig lyst altså [:D] men vet ikke hvor det holder til her, men er det dyrt?

Jeg betaler 1100,- for 4 mnd og da trener jeg 1t og 15 min 2 ganger i uka.. Får utrolig bra

trening også [:D]

Kan ikke det gitt, men skulle ønske jeg kunne[;)]

det er jo ikke sååå dyrt da tanken på hva man lærer.. skal se hva som er i nær miljøet [:D] men bor ved oslo og lillestrøm så da burde det egentlig ikke være et problem [8D]

det er jo ikke sååå dyrt da tanken på hva man lærer.. skal se hva som er i nær miljøet [:D] men bor ved oslo og lillestrøm så da burde det egentlig ikke være et problem [8D]

Nei da er det ikke noe problem [:D] Jeg grua meg skikkelig første gangen, men det var bare supergøøy! [;)]

har faktisk rødt belte i taekwondo[8D][8D][8D]-men tror det er mere effekt om jeg bare setter meg på stakkaren[8D][:D]

ORIGINAL: S@ra

Nei da er det ikke noe problem [:D] Jeg grua meg skikkelig første gangen, men det var bare supergøøy! [;)]

hehe kjenner jeg gruer meg nå [8D]hehe vil ikke dra på noe sånt alene [8D] jeg får se om jeg får med noen venniner [:D][8D]

For øteblikket er det eneste overfallet jeg frykter fra Bastesen og co...[8D]
Men sånn elelrs..Joa, skule gjerne kunnet noe sånt, men TØR rett og slett ikke. Er redd jeg kunne komme til å bruke lærdommen i feil situasjoner pga temperementet mitt. Blir jeg sint nok svartner jeg og går rett på hvem som helst og hva som helst. har jeg da noe som kan brukes som våpen, evt den slags kunnskaper er jeg redd det kan bli stygt.
Har vært på jakt etter kurs for å lære meg å styre sinnet mitt, men det tilbys visst bare til menn eller kvinner som allerede sitter inne...

ORIGINAL: S@ra

hehe kjenner jeg gruer meg nå [8D]hehe vil ikke dra på noe sånt alene [8D] jeg får se om jeg får med noen venniner [:D][8D]

Jeg trener med svigerinna mi. Og det er greit igrunn å ha en makker du kjenner og som du veit hva tåler [:D] hehe  Men
det var mange forskjellige som hadde meldt seg på. Noen par, noen barn, noen alene, og noen flere sammen.. Men jeg bare lo av meg selv etterpå, fordi jeg hadde grua meg skikkelig... Det var det ingen grunn til [;)]

Ja, trente kick boxing i mine tenår [:D] Men har lyst og friske opp hukommelsen.. Er knallhard trenig, men kjempegøy [:)]

Det kan jeg ja...
Kan endel taekwondo, og karate. samt at vi lærte selvforsvar (samt å sloss) i militæret...

ORIGINAL: Malin!

Nei, men jeg er ei feit dundre, så regner ikke med at noen overfaller meg[8D]

sign!! kan sette oss på de[8D]

Nei... Ikke litt engang...[&:]

Vet ikke om jeg skal kalle det selvforsvar,men jeg slår ifra meg om det er om å gjøre å komme seg bort![8D]

Jeg trente kickboksing en stund da jeg bodde i Oslo. Har nesten helt nye boksehansker hvis noen vil kjøpe.

Back
Topp