Kan dere se på dette?

Eldorado

Forumet er livet
I dag så klør jeg masse på kroppen, og når jeg begynte å klø meg på kroppen kommer det MASSE blodutredelser der jeg klør. Det slutter ikke å klø heller. Er det noen av dere som veit hva det kan være? Kan det feks være svangerskapskløe eller?
 
Klassisk svangerskapskløe begynner inni hendene og under føttene. 

Men i og med du er så langt på vei som du er, så hadde jeg tatt en tur til legen for å tatt blodprøver og sjekket det. 

Noen leger er veeeeldig sånn "næææh, gravide klør som regel pga huden strekker seg, så dette er helt normalt".
Da må du bare stå på ditt og KREVE at de tar en blodprøve av deg.  Her måtte jeg på sykehuset for å få tatt en slik prøve for legekontoret måtte sende det og da tok det så lang tid før man fikk svar. *gode legen min :) *

Men bare stå på krava og ring ASAP i morgen tidlig!
 
kan være sv:skaps kløe ja .. dra til legen ;og be de ta en blodprøve .. noen får kraftig sv:skaps kløe og da skal man bli nøye fulgt opp ..
jeg bruker å klø endel på slutten av sv.skapa jeg også , men ikke så ille som du beskriver
 
Ville tatt meg en legetime også..
du er vel ikkje gulaktig i huda eller på det kvite i augene?
 
Ah, ja da får jeg ringe legen i morgen tidlig så fort jeg våkner.
Jeg har hatt kløe tidligere, stort sett igjennom de siste ukene og har hatt "eksem" oppover armene noen uker nå, men det har ikke vært så ille som det er nå. Veit også at man klør for at huden strekkes, men aldri vært borti så sterk kløe.

Har det også oppover leggene og har kødd med en sånn klut fra The body shop nå en times tid. :p

Nei, jeg er ikke gul noe sted så vidt jeg veit. I hvertfall ikke som jeg har lagt merke til. Hva kan det være tegn på i så fall?
 
Eg klødde masse på slutten med Sander, det var som du sier blodutredelser der eg klødde mest. Jm sa det var helt vanlig pga huden strekker seg som Trone sier og masse feit krem som A-krem eller body butter hjelper :) Men skjønner at du vil se en lege, ikkje dumt det :-) Du må oppdatere oss, håper det ikkje er sv.kløe :) 
 
Har begynt å klø no eg også. på underamene og brystet. ingen plass der det strekker liksom..
spurte JM om det i dag. Ho sa at det var Hormonforstyrrelser som gjorde det.. (jepp.. de Hormonene igjen..) Hormonene gjorde at huden blei tørrere og klødde. det var bare å smøre med en feit parfymefri krem.
svangerskapskløe som en skal vere litt obs på kommer med kløe inni hendene og under fotsålene.
 
Back
Topp