Kan dere se på dette ul bilde

Glapia18

Betatt av forumet
det er ca 3 uker gammelt....
er nå i uke 10....

Ser det normalt ut? Aldri vært på tidlig ul.

Dette ble tatt på abortklinikken på sykehuset (dro selv om vi hadde bestemt oss for å beholde)
Ville man sett det på dette bilde dersom det var to?

Vedlegg

• IMG_7350.jpg
    IMG_7350.jpg
    117,7 KB · Visninger: 130
Du er nok ikke i uke 10. I uke 10 er det armer og bein. Du skriver at foster er 3 uker og i forhold til bilde stemmer dette synes jeg. De bruker å lete rundt å sikre at det bare er 1 forsteranlegg.

Du er nok ikke i uke 10. I uke 10 er det armer og bein. Du skriver at foster er 3 uker og i forhold til bilde stemmer dette synes jeg. De bruker å lete rundt å sikre at det bare er 1 forsteranlegg.
Bildet er tre uker gammelt står det.

Jeg er ikke en ekspert men vil jo tro at det går an å ta et bilde der man bare ser ett foster. Den som tok dette bildet ville vel ha sett at det var to evt?:)

Bildet er tre uker gammelt står det.

Jeg er ikke en ekspert men vil jo tro at det går an å ta et bilde der man bare ser ett foster. Den som tok dette bildet ville vel ha sett at det var to evt?:)

Ja bildet er tre uker...
:)

Har bare veldig stor sjangse for tvillinger og er veldig stor denne gangen så har vært "redd" for det. :) takk for svar

JEG gikk inn i uke 10 idag jo.

fått bekreftet dette av lege igår.
Men vi får jo selvsagt se på oul når den tid kommer.

Ja bildet er tre uker...
:)

Har bare veldig stor sjangse for tvillinger og er veldig stor denne gangen så har vært "redd" for det. :) takk for svar
Uff, spennende! Lykke til:)
Synes jo det er litt rart om de ikke har oppdaget om det var dobbelt opp. Men sånt skjer også så klart!

Hei. Utfra det bildet der ser det ikke ut som det er to stykker. Men selvfølge det er jo alltid en mulighet at den ene ligger bak den andre. Men skulle tro den som tok ultralyden ville oppdaget det.

Back
Topp