Kan dere se litt her

mammatilguttene

Forumet er livet
Har sett på Besafe IZI Sleep0-13kg med isofix og Maxi-Cosi Cabriofix 0-13kg er det isofix på denne noen som vet

Hvordan er best

Bra begge to, men Maxi Cosi er enklere å ta inn og ut av bilen. Det kan være en fordel når man skal en kjapp tur innom butikken f.eks, og babyen sover.

Spørs om du skal drasse mye rundt på stolen. :) Vi har Izi Sleep, og er kjempefornøyd med sittekomforten til junior, men den er svintung.. :P Så på babybutikken at den har en "lillebror" som veier en brøkdel.. [8D]
Men den er helt fantastisk, mtp at ryggen kan legges ned om barnet sovner i bilen og man ikke vil vekke det for å legge på nytt. :)

Likte at på izi sleepen kan man legge ned ryggen, men ja hørt at den er forferdelig tung

Her har du jo den "lillebrorn" jeg snakka om! Izi Go! [:)]http://www.hts.no/no/products/izigo_functions.php
Ville ikke bytta ut Izi Sleep'en min for noe i verden jeg, da. [:)]
Superfornøyd, og det er laaang brukstid på den. [:)]

Vi skal ha Maxi Cosi Cabriofix, og ja.. Man kan få isofix [:)]

vi har IZI sleep'n og er kjemmpefornøyd med plassen og sittekomforen i setet.. MEN det er TUNGT som bly!! 
men hvis du er sterk så går det helt fint[;)]

Utifra hva jeg har fått med meg er Max Cosi best, det er så utrolig mye lettere, ungen ligger veldig godt oppi der og man kan bruke det leeeenge (med mindre du har en sinnsykt lang og brei unge)[8D] Vi brukte det vel til sånn 14-15 mnd tror jeg?[:)]
Vennene mine måtte slutte å bruke besafen sin når ungene var 9mnd + for da var de litt store og ungene våres er ca like store..

Funker jo greit om du skal bruke den som Bilstol.. :P Men vi har ikke noe problem med å bære den rundt, egentlig. :) Og venninna mi lånte stolen til sin 17 mnd gamle sønn, og han fikk god plass. :)

Vi har cabriofix og er superfornøyd. Er vel et av de letteste setene i tillegg til at det er best i test. Easyfixbasen kan festes med isofix eller bilens belter. 

Back
Topp