Kan dere se her litt??

*BalleFlass*

Elsker forumet
Kan dette være urinveisinfeksjon? eller er det noen andre som har hatt det slik på slutten av svangerskapet? Etter at jeg har vært på do å tisset..får jeg så sinnsyke smerter i nederste del av magen og ryggen. Smertene er som menssmerter! Urinprøvene er helt fine, så legen mener det ikke er UVI, men jeg er usikker...

Husker det ja. Hadde heller ikke uvi, men hver gang jeg tissa kjentes det ut som en eller annen pervers absurd propp løsna. Vondt var det.

så du har opplevd det og ja? Det er jo så satans vondtemoticon ...får satse på at det ikke er UVI da og at det er normalt..

emoticon

Dæven å plaga du er med alt da 

oi...sorry da... trenger ikke lese... er ikke alt jeg vet svart på, og da er det godt å lufte seg her inneemoticon

sånn hadde eg og det og ingen uvi

får håpe det gir seg fort

dobbel posting

trippel posting

*BalleFlass* skrev:
oi...sorry da... trenger ikke lese... er ikke alt jeg vet svart på, og da er det godt å lufte seg her inneemoticon

Nei, nei, nei! Føler med deg lille venn, var ikke sånn "slut å syt, det er naturlig og flott å være gravid" vås jeg mente altså. Synes synd i deg som er plaget med det ene etter andre, ikke noe i veien med å lufte seg her inne *klem*

åhja oki...tusen takk for det det har vært ganske mye den siste tiden, jeg vet det! Jeg er bare mye mer redd og engstelig denne gangen og har i tillegg en veldig aktiv 2åring som gjør at jeg blir mer sliten dette svangerskapet... Men snart ferdig nå

Forstår godt at det blir mye, beklager at det jeg sa kom ut litt feil emoticon

Ser for meg at jeg kommer til å bli kjempeengstelig hvis jeg blir gravid igjen, nå vet jeg så mye mer om hva som kan gå galt og ikke minst hva man risikerer å miste. 

Back
Topp