kan dere noe om det?

*mammatil2*

Gift med forumet
Jeg er så ny på det her, så jeg bare spør jeg..
Murringer i underlivet, er det det samme som menssmerter? Eller er det noe helt annet?
Har så menssmerter nå, selv om man ikke har mensen, så da tenkte jeg skulle høre om det er det som ble kalt murringer.. Og hva skal det egentlig være godt for?

Jeg har en del murringer i underlivet ja. Føles så rart.

Snakket med jordmor om det og det var visstnok helt vanlig. Det er mye blod som strømmer ned til underlivet og derfor blir alt gjerne litt (eller mye) hovent og rart...

[:D]

ORIGINAL: velonita

Men er det samme type smerter som menssmerter?

Ja, det kan det være... [:)]

Hvis du har kynnere i tillegg, så kan det nesten bli litt vondt og ubehagelig også. Men ufarlig, så lenge du slapper av innimellom[:)]

Okey... Har slappa av i hele dag jeg, men har allikevel så fæle smerter i underlivet, så det er jo litt kjedelig å ha det sånn da.. Men det er jo ikke mye man får gjort med det gitt..

oki, kan prøve å forklare det..
Over skambeinet, så gjør det vondt, sånn konstant smerte. Sånn som når man har et sår som gjør vondt, bare det er litt verre. Og det er inni kroppen istedenfor utenpå. Ga det noe mening?

Jeg får innimellom sånne smurringer og stikninger helt ned i tissen. Blir skikkelig bekymret for livmorhalsen, men tenker at dette bare er murringer som kommer netopp pga det som Helene Burugle skriver.
Og det går jo over.

Back
Topp