Kan dere komme med innspill??

erikasi

Glad i å skrive <3
Jeg er gravid med mitt 3 barn, har en gutt og en jente fra før :) Begge gangene visste jeg hva kjønnet ble, men jeg tenkte at jeg skulle la vær å vite denne gang, siden det blir min siste :) Jeg er heldig som har ett av hvert kjønn fra før og at alle er frisk, og jeg tror vi får en gutt denne gang:) Det som er, er at mannen min ønsker seg en jente, (ja, det er tabu å ønske) men jeg kjenner at jeg innerst inne også kanskje håper på en jente:) Dette fordi det bli 2,5 år mellom to eventuelle jenter, de kan dele rom, klær osv.. Det bli litt enklere da liksom :p Gutten er 8 og kan ikke dele rom med en 1-2 åring :p Vi bor i en leilighet med 3 soverom, men kan bygge ut boden om vi trenger mer plass:) Dilemmaet er da at jeg har kjempelyst å viten kjønn, både av nyskjerrighet, men også grunnet d praktiske med bygging og diverse.. Men jeg har så lyst å kjenne på den spenningen under en fødsel å faktisk ikke vite hva som kommer!:) Tenk så hærlig det må være da!:) Har dere noen argumenter for og i mot??:):) Samboer vil vite, men heller også mot å la vær:p

Synes du skal la det være en overraskelse ;)
Små gutter og jenter kan da dele rom, du får male en vegg blå og en annen rosa om så er :p

Enig med nikoline! Vi vil vite det denne gangen (det klør i strikkefingrene:P), men visste det ikke forrige gang. Og det var MAGISK! :D

Har det som deg. Har jente og gutt fra før og denne gangen vil jeg ikke vite... Eller jeg vil jo, men tenker det er Høybråten vente ;) jeg har skikkelig guttefølelse og merker nå når det nermer seg ul at jeg er kjempe nyskjerrig, men jeg skal stå igjennom det :) gutt og jente kan font dele rom ;) jeg har ei på 4 og en på 1,5 nå som har hatt et rosa og et blått rom til nå. I dag har jeg tatt bort alt det rosa og det blåe, for så å lage et felles rom til de :) ikke tenk på slikt... Kos deg med spenningen <3

Back
Topp