Kan dere julimammaer hjelpe?

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
En venninne av meg fikk en gutt i juli 09 og jeg vil overraske henne med en sommergave til gutten.

Hvilke klesstørrelser bruker gullene nå/regner dere med at de kommer til å bruke i sommer?

74? 80? 86?[8|]

min bruker 74 og 80 nå... [:D][:D] så ville nok valgt 80 el 86 jeg

Jeg har en god jente på ca 10,5kg[:)]
Og her bruker vi nå str 74 og 80 så tenker nok å bruke 80 og 86 i sommer[:D]

Så koselig at du skal overraske henne da[:D][:D][:D]

Du har fått gode svar så jeg vil bare kommentere noe annet:

36.000 innlegg???

min gutt bruker 74 nå. noe er passe men noe er enda alt for stort. han kommer nok til å bruke 74 i sommer, kanskje 80 til høsten og vinter[:D]

Snuppa mi er 10 kg og 73cm lang og bruker 74 og 80 i klær. Ville ikke gått for noe mindre enn 80 i allefall om jeg var deg, med mindre han er liten da[:)] Skal du sy selv kanskje? Jeg satt senest i dag og så på kyse-oppskriften du har på Sykroken[;)]

ORIGINAL: Klatten

36.000 innlegg???

Ja, og om du ser hvor lenge jeg har vert medlem, så skjønner du kansje LITT hvorfor[;)]

Har forresten ikke tenkt å KJØPE gave til denne venninna, men SY,
derfor er det ekstra viktig med størrelsen, siden hun da ikke bare kan gå i butikken og bytte om det blir feil
- så gi meg gjerne flere svar[;)][:D]

Takk for hjelpen til dere som har svart!! Jeg skal notere meg det[;)]

ORIGINAL: *blomsterpia*

Snuppa mi er 10 kg og 73cm lang og bruker 74 og 80 i klær. Ville ikke gått for noe mindre enn 80 i allefall om jeg var deg, med mindre han er liten da[:)] Skal du sy selv kanskje? Jeg satt senest i dag og så på kyse-oppskriften du har på Sykroken[;)]

Heihei, ja, jeg tenkte å sy..
Den kyseoppskrifta har jeg tenkt å bruke i år igjen, må jo ha matchende kyser til årets sommerkjoler også[;)][:D]

Sia du ska sy ville eg ha satsa på 86.. Da e vel mest safe vil eg tru[;)] E jo ikkje krise om da e pittelitt stort vel? [;)]

ORIGINAL: [*Fio*]

ORIGINAL: *blomsterpia*

Heihei, ja, jeg tenkte å sy..
Den kyseoppskrifta har jeg tenkt å bruke i år igjen, må jo ha matchende kyser til årets sommerkjoler også[;)][:D]

Klart man må[:)] Tenkte jeg skulle sy av den oppskriften jeg også, så jo lekende lett ut!

ORIGINAL: [*Fio*]

ORIGINAL: Klatten

36.000 innlegg???

Ja, og om du ser hvor lenge jeg har vert medlem, så skjønner du kansje LITT hvorfor[;)]

Har forresten ikke tenkt å KJØPE gave til denne venninna, men SY,
derfor er det ekstra viktig med størrelsen, siden hun da ikke bare kan gå i butikken og bytte om det blir feil
- så gi meg gjerne flere svar[;)][:D]

Takk for hjelpen til dere som har svart!! Jeg skal notere meg det[;)]

Hihihi, ja jeg så det [:D]
Jeg ville kanskje gått får 86. Min bruker mest 80 nå. Du kan ikke bare smette inn et spm om størrelsen hans litt sånn tilfeldig en dag da? Regner med det er ei ganske god venninne siden du skal sy en overraskelsesgave! (Snille du!)

Jeg ville valgt 80, men nå er jo ikke min gutt den største og bruker fortsatt. 62, 68 og 74. [;)]

Her bruker vi str 80 nå.

Du kan ikke snike litt på str i klærne hans da? Eller spørre litt sånn diskré?

Snuppa her bruker 80 nå...[:D] Regner med å begynne med noe 86 i.l.a sommeren....[8|] Hun var 79 cm og 11,9 kg for 2 uker siden...

litlå her bruke 74, e nok 71 lange nå, ville satsa på 86 eg - bedre me litt forstort enn forlite [:)]

ORIGINAL: Lisemor_

Jeg ville valgt 80, men nå er jo ikke min gutt den største og bruker fortsatt. 62, 68 og 74. [;)]

ville valgt 80/86 [:)]

her bruker vi 74, mina er 8,4 kg og 71,5 cm [:)]

her bruker vi nå 86, og noe i 92.. men min gutt er stor da. 13 kg og 77 cm lang. grunnen til store str er i grunnen at han er ganske rundt og god. klærne er forsåvidt lange, men må med tanke på at han er så rund:)

ORIGINAL: Lisemor_

Back
Topp