Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Klatten
Du har fått gode svar så jeg vil bare kommentere noe annet:
36.000 innlegg???
ORIGINAL: *blomsterpia*
Snuppa mi er 10 kg og 73cm lang og bruker 74 og 80 i klær. Ville ikke gått for noe mindre enn 80 i allefall om jeg var deg, med mindre han er liten da[:)] Skal du sy selv kanskje? Jeg satt senest i dag og så på kyse-oppskriften du har på Sykroken[;)]
ORIGINAL: [*Fio*]
ORIGINAL: *blomsterpia*
Snuppa mi er 10 kg og 73cm lang og bruker 74 og 80 i klær. Ville ikke gått for noe mindre enn 80 i allefall om jeg var deg, med mindre han er liten da[:)] Skal du sy selv kanskje? Jeg satt senest i dag og så på kyse-oppskriften du har på Sykroken[;)]
Heihei, ja, jeg tenkte å sy..
Den kyseoppskrifta har jeg tenkt å bruke i år igjen, må jo ha matchende kyser til årets sommerkjoler også[;)][:D]
ORIGINAL: [*Fio*]
ORIGINAL: Klatten
Du har fått gode svar så jeg vil bare kommentere noe annet:
36.000 innlegg???
Ja, og om du ser hvor lenge jeg har vert medlem, så skjønner du kansje LITT hvorfor[;)]
Har forresten ikke tenkt å KJØPE gave til denne venninna, men SY,
derfor er det ekstra viktig med størrelsen, siden hun da ikke bare kan gå i butikken og bytte om det blir feil
- så gi meg gjerne flere svar[;)][:D]
Takk for hjelpen til dere som har svart!! Jeg skal notere meg det[;)]
ORIGINAL: Lisemor_
Jeg ville valgt 80, men nå er jo ikke min gutt den største og bruker fortsatt. 62, 68 og 74. [;)]