Kan dere hjelpe meg

Buffi

Forumet er livet
Jeg skal nemlig på julebord på fredag med den nye jobben min...

Så kommer det berømte spørsmålet om hva en skal ha på seg da

Legger inn et bilde så kan dere komme med forslag til meg om hva dere syns ok

Vis jeg går for sort bukse og den sorte/hvite tunikaen kan jeg da ha en sort BH..Eller bør jeg ha en BH som ikke vises på skuldrene

Tviler sterkt på den lilla sjorten

Men har veldig lyst til å gå i den brune da men kan jeg ha den sorte tunikaen til den eller bør jeg ha noe helt annet

Håper dere kan hjelpe meg[:D]

Ville gått for den sorte buksa med den sorte/hvite toppen[:D] Kjempe fin var den!!

Men du kan jo kjøpe sånne gjennomsiktige stropper til bh, ellers så vil nok sort være finest ja[:)][:)]

ORIGINAL: ¤Mamma06og08¤

Ville gått for den sorte buksa med den sorte/hvite toppen[:D] Kjempe fin var den!!

Men du kan jo kjøpe sånne gjennomsiktige stropper til bh, ellers så vil nok sort være finest ja[:)][:)]

ORIGINAL: Maiå

Sier bare, SIgn

ORIGINAL: Shopoholic

ORIGINAL: Looney

ORIGINAL: Maiå

Sier bare, SIgn

Jepp!! Jeg og [:D]

Syns ikke den brune var pyntet nok til julebord, men det sorte og hvite var kjempefint! Jeg tror jeg hadde tatt en dressjakke eller noe over så slipper du hele bhproblematikken[:D]

ORIGINAL: McMor

Syns ikke den brune var pyntet nok til julebord, men det sorte og hvite var kjempefint! Jeg tror jeg hadde tatt en dressjakke eller noe over så slipper du hele bhproblematikken[:D]

Det var ikke feil hadde jeg bare hatt det

Men var ute og kjøpte en sort BH slik en som jeg kan ta stroppene av[:D]

ORIGINAL: Skrållan

Du kommer til å bli kjempefin! [:)]

Takk[:)]

ORIGINAL: Buffi

ORIGINAL: McMor

Det var ikke feil hadde jeg bare hatt det

Men var ute og kjøpte en sort BH slik en som jeg kan ta stroppene av[:D]

Aha, lurt:) Kose deg:)

Hadde nok gått for den sorte og hvite toppen med den sorte buksa.
Den lilla genseren og den bruna buksa ble litt for hverdags for min del.

Kjøp en cardigan eller bolero?

Back
Topp