Kan dere hjelpe meg litt?

jas

Forumet er livet
Driver å skal bestille tur til Tyrkia eller Hellas nå.

Og det jeg lurer på er om jeg skal bestille all inclusive, eller vanlig..
Noen som har erfaring med all inclusive?

please, svar meg, for jeg skal bestille reise nå!!

All inclusive er kanskje greit med barn..Vi reiste oss to og jeg likte det ikke for man blir liksom bundet til aa kun vaere paa hotellet og spise osv, i stedet for aa proeve ut de lokale restaurantene og cafeene..For det er jo litt kjipt aa betale for mat og drikke andre plasser naar du har betalt ekstra for aa ha det inkludert i reisa.. Sa om det ikke er en super luksus tur, hadde jeg tatt uten all inclusive da..

jeg var ikke fornøyd med all inclusiv når vi reiste til kemer i tyrkia.. middagen var himmelsk det må jeg si.. men resten var ikke noe.. så vi brukte en del penger på å spise alt utenom middag... og drikken du får der nede er skikkelig utvanna og vi ble mega dårlige alle mann som dro sammen.. så neste gang vi reiser så tar vi ikke all inclusive. men det kan hende det er bra på andre steder bare ikke på grand gul beach...

Bestiller du all inclusive (som er veldig greit når du har med barn!!!), da slipper du nesten lommepenger..trenger bare å ta med det ekstra du vil ha. Anbefales på det sterkeste !!!!

signerer her
det tror jeg kan ver veldig ok, for det er bare stress å gå ut med barn , det er greit å spise etter barna har lagt seg, så kan dete ta med maten å spise på balkongen eller bruke radio kontakt hvis du våger det

må bare si at det var bare stress å reise på byen på kvelden ..da snakker jeg om 6-7 tiden.... med to barn ...masse hyling og trøtte grining , så fant ut den andre uka at vi legger dem 7 som vanlig så kan vi koses oss med middagen etterpå, så for oss hadde det vore greit med all ink.

Back
Topp