Kan dere hjelpe meg litt? *vogn*

Du kan kjøpe bag til den ja[:)]

MEN jeg vil ikke anbefale deg Quinny! ALDRI ALDRI ALDRI!
Det er en grunn til at den kalles veltepetter...
Den bekker rett og slett for et godt ord..

Skal du ha smått?[;)]

Trenger Linnea bagvogn da [8D] Noe du har lyst å fortelle?

Haha, nei ikke meg for all del![8D] Bare en god veninne som skal ha baby . Menne hun har en kjempe liten bil og har ikke lyst å bytte den ut med det første.

Hvilken vil dere anbefale da?? Må være en som klappes sammen og blir liten, og som man kan ha baby i selvfølgelig[:)]

ja, den kan man kjøpe bag til! Men mange som sier den vognen er skikkelig dårlig[&:] prøvd den en gang og den tippet liksom bakover.

Emmaljunga Cerox er en relativt liten og kompakt 4hjuling. Man kan ha softbag i den, og brukte den til begge gutta,og det har fungert helt supert! Om vintern fikk jeg ikke pose ned i bagen, men la posen bare rett i vogen, og det var helt perfekt.

Men er kanskje 3hjuling hun er ute etter?

Om hun vil ha 4 hjul: Emmaljunga City cross.

3 hjul: TFK, OTH eller Easy walker.

Nei vet ikke om det spesielt er tre hjul. Menne alle de dere nevner får en kjøpt på barnas hus?[:)]

Takker for hjelpen!

Og en annen ting, hvilken bil baby stol er den beste? [:)]

Tror ikke de har Emmaljuna der. Men de andre troooor jeg de har. Sjekk nettisiden dems [;)] Maxicosi Cabriofix er iallefall en god bilstol, vi har vært veldig fornøyd med den. Vunnet tester har den også. Men finnes jo andre stoler som sikkert er like gode [:)]

ORIGINAL: Zlimet

Nei vet ikke om det spesielt er tre hjul. Menne alle de dere nevner får en kjøpt på barnas hus?[:)]

Takker for hjelpen!

Og en annen ting, hvilken bil baby stol er den beste? [:)]

Brio bilstolen e bra syns jeg:)
den kan en kjøpe base til og)

Back
Topp