Kan dere hjelpe meg?? *guttetur*

..christine..

Forumet er livet
VIP
Snøfnuggene 2018
Vi er en gjeng som skal sende mannene våre på guttetur i september i år. Alle mannene har 30 års dag, så i den anledning har vi lyst å gjøre noe spessielt for dem.
Noen som har vert noen plasser i denne vide verden som en gjeng gutter hadde likt også?
Eller kanskje mannene deres har vert en plass som det var mye liv?
Tenker at det må være bra uteliv. Og kanskje noe gøy å finne på på dagen. Fotball, rafting, formel1 o.s.v.

Langhelg.

Amsterdam skal vi ikke sende dem til. EN plass må grensen gå[;)]

sambo var på guttetur til Praha i fjor vinter[:)] var veldig bra, billig øl[:D] jeg var der i år, utrulig digg... å jeg har vært der i september før, varmt og hærlig[:D]

i år reiser de til dublin[;)], er jo billig å dra og mye øl der også[:-] sikkert billig[:-]

London[:)] eller England[:)]

Pappa og lena var for litt siden i Dublin, mørke og trange gater med mørke og koselige barer og mye gødt mørkt øl[8D](magnus-tur med andre ord)[8D]

Tyskland

København

Har ikke dere "båt" fra Bergen til................. ehh...................... Liverpool? Nei, kanskje ikke der.............. Men "båten" går vel til England i allefall! [8D]

ORIGINAL: Vand

Har ikke dere "båt" fra Bergen til................. ehh...................... Liverpool? Nei, kanskje ikke der.............. Men "båten" går vel til England i allefall! [8D]

Hadde. Nå har vi bare danmark. Men er så dyrt å leve ombord på båtene at det tror jeg ikke det blir noe av.

ORIGINAL: chrichri

sambo var på guttetur til Praha i fjor vinter[:)] var veldig bra, billig øl[:D] jeg var der i år, utrulig digg... å jeg har vært der i september før, varmt og hærlig[:D]

i år reiser de til dublin[;)], er jo billig å dra og mye øl der også[:-] sikkert billig[:-]

Har tenkt litt på Praha, Dublin og helsinki. Men finner liksom ikke noen ting å gjøre på der nede. Kunne tenkt med å booket en advent, så de hadde noe å se frem til[;)]

ORIGINAL: ..christine..

Hadde. Nå har vi bare danmark. Men er så dyrt å leve ombord på båtene at det tror jeg ikke det blir noe av.

Skjønner skjønner!

Nei, jeg har ingen aning..... Men veldig moro av dere å sende de avgårde! [:D]

[;)]

http://www.belgium-grand-prix.com/en/TICKETS/

Skjønner skjønner!

Man skal gjøre mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg. Er det ikke slik?
Jeg stoler på han. Så hvorfor ikke[:)] De har godt av å kose seg. Så kan vi fruene kanskje blir sendt avgårde ved en senere anledning[;)]

Men gidder ikke sende de til Amsterdam der damer blottlegger og bokstaveligtalt gnir seg opp til mannfolka[8D]

Skjønner skjønner!

Man skal gjøre mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg. Er det ikke slik?
Jeg stoler på han. Så hvorfor ikke[:)] De har godt av å kose seg. Så kan vi fruene kanskje blir sendt avgårde ved en senere anledning[;)]

Men gidder ikke sende de til Amsterdam der damer blottlegger og bokstaveligtalt gnir seg opp til mannfolka[8D]

Det var ikke negativt ment den kommentaren altså! [;)] Bare så det er klart! [;)]

Syns det er veldig bra at dere har det sånn, sånn har vi det også! [:D]

Men amsterdam er jo bare en plass i verden, det er jo SÅÅ masse annet å velge! [:D]

hva med:

http://www.rafting-canyoning.de/en/rafting.htm

DUBLIN: Det eneste jeg finner som er noe annet enn "house and garden-crap" er Bon Jovi konsert[8D] Ellers går det mest i øldrikking[8D]

vand. Hvor ligger den raftingen? I australia?[8|]

Tyskland! ...... en plass[8D]

De hadde jo mye å tilby! [:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

TYSKLAND! Dusseldorf[:D][:D]

Snakker du om raftingen eller at det er bra å reise dit?

TYSKLAND! Dusseldorf[:D][:D]

Snakker du om raftingen eller at det er bra å reise dit?

Bare å reise ditt hihi - er ingen mangel på ting som skjer. Tom eurovision blir holdt der i år[:D]

Det er jo ikke tvil om hvor dere burde sende de da!!

ISLAND!![;)]

Jeeptur og snøscooterkjøring på isbreer, rafting, bading i varme kilder, masse gode restauranter og bra uteliv!![;)][;)]
Om du googler litt så finnes det egne opplegg for gutteturer![:)]
Jeg har prøvd alt, og det er kjempemoro!![;)]

ORIGINAL: *MissMe*

ISLAND!![;)]

Jeeptur og snøscooterkjøring på isbreer, rafting, bading i varme kilder, masse gode restauranter og bra uteliv!![;)][;)]

HAHA! SÅKLART!!!! TENKTE JO IKKE PÅ DET HIHI! Stemmer herved for ISLAND!

ISLAND!![;)]

Lurte på hvorfor du ikke foreslo dette...[8D]

Er jo direkteruter fra Bergen med Icelandair juni-september. Kan sjekke med de om det er mulig. ellers kan en bytte fly i Oslo. Like billig..[;)]

ISLAND!![;)]

Lurte på hvorfor du ikke foreslo dette...[8D]

Er jo direkteruter fra Bergen med Icelandair juni-september. Kan sjekke med de om det er mulig. ellers kan en bytte fly i Oslo. Like billig..[;)]

Vi tenkte på reykjarvik. Men dumme dama på reisebyrået sa at det ikke var direkte fly[8|]

Back
Topp