Kan dere hjelpe meg å tenke litt?

babyT

Forumet er livet
Jeg skal utsette mensen denne gang, og er usikker på hvilken dag m\jeg må begynne med primolutN. Hadde eggløsning langfredag (21.mars). Skal begynne på primolut tre dager før forventet mens. Skal jeg da begynne på dem imorgen eller på tirsdag? Har lutealfase på 14-15 dager.

Blir ikke enig med meg selv her...

Jeg tror du skal gå ut fra den korteste lutealfasen så da blir det i morgen. Dette for å være sikker på at du startet i tide, det er bedre å starte en dag for tidlig enn 1 dag forsendt tror jeg. bare for å være på den sikre siden. Da kan man vel si at du er 1 syklus fra Tokyo nå, 27 dager så reiser babyT fra oss en periode, kan tenke meg at du gleder deg skikkelig _ det hadde jeg gjort - Tokyo da, der har ikke jeg vært[8D]

Sånn tenker jeg, utifra luetalfase på 14 dager så skal du begynne på de tirsdag. Siden du skal ha mensen fredag 4/4 blir dette tre dager før.

ORIGINAL: twinanne

Jeg tror du skal gå ut fra den korteste lutealfasen så da blir det i morgen. Dette for å være sikker på at du startet i tide, det er bedre å starte en dag for tidlig enn 1 dag forsendt tror jeg. bare for å være på den sikre siden. Da kan man vel si at du er 1 syklus fra Tokyo nå, 27 dager så reiser babyT fra oss en periode, kan tenke meg at du gleder deg skikkelig _ det hadde jeg gjort - Tokyo da, der har ikke jeg vært[8D]

Ha ha, vi svarte forskjellig.. stakar BabyT? må jo bli mer forrvrra! [8D]

Takk. Da begynner jeg imorgen. Er nok som du sier bedre å begynne en dag for tidlig enn en dag for sent.

Tokyo, ja. Gleder meg! Har heller aldri vært der, men mannen var en tur i høst for å besøke søskenbarnet som da jobba der. Han var helt gira da han kom tilbake og ville at jeg også skulle dra dit med han en gang, for det var så mye han ville vise meg. Så da bestilte vi tur [:D] Og etter mine beregninger starter jeg vel på spray rett etter turen? Forventer mens ca 14-15 april (etter utsettelsen), så da blir det vel spraystart på dag 20 i syklusen? 4-5 mai. Da jeg ringte inn forrige mens fikk jeg vite at de ut fra mie opplysninger om kommende sykluser har satt meg opp med sprøytestart 22. mai (forstod det var det hun mente med "start stim").

ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: twinanne

Ha ha, vi svarte forskjellig.. stakar BabyT? må jo bli mer forrvrra! [8D]

Dere har tenkt på begge måtene jeg også har tenkt. Sammen klarte å få tydelig frem hvorfor jeg er forvirra [8D]

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp