Kan dere hjelpe meeeg?? *Siste gang, jeg LOVER!!*

Meningen at link 1 og link 3 skal være den samme? :-P Uansett, jeg ville gått for den jeg da (den i nr 1 og 3) syns den var kjempefin !

En og tre er den samme kjolen.

Jeg synes nr en og fire var nyyydelig :-D

Nr 1 , så absolutt. Den var bare nydelig emoticon

Nåå er den fikset!

Ja, den lilla/røde (nå nummer 3)er kjempefin, og ser så lett og grei ut til sommer, men jeg er så usikker på lengden.. Noen som har bestilt kjole fra VS før??

Det står jo "43" from waist", og om det stemmer så er den jo laaang, men dersom det betyr hele lengden til kjolen, så er den for kort syns jeg!emoticon (VELDIG kresen på det, skal den være lang, så skal den være gulvlang MED sko..

FrøknaFraDalen skrev:
likte nr 4 best. så hadde nok gått for den .

emoticon

Syns nr.4 var finest.

Vet ikke hva du skal bruke den til, men syns nr. 3 var nydelig :)

Nummer 3 var kjempefin!

Sjakkruta skrev:

Sommerbryllup. Min manns søster skal gifte seg i juni. (ikke kirkebryllup)emoticon

*NinaOgVesla skrev:
Syns nr.4 var finest.

Den blir ikke for kort? Er livredd for det også jegemoticon  Tenker høye, svarte pumps til om det blir den..emoticon

Nummer 3 var nydelig, nummer 4 syns jeg ikke passer overhode til et byllup, kirkelig eller ikke.

Bouncing buttplug skrev:
Sjakkruta skrev:

Sommerbryllup. Min manns søster skal gifte seg i juni. (ikke kirkebryllup)emoticon

Ok, mener fortsatt nr. 3 jeg :)

Blir jeg den første  da, som sier at jeg syns nr. 2 var finest :D

Du veit meg og pynting, så eg er nok ikkje den rete til og utale megemoticon

Syns dei va fine alle isamen eg, men trur ikkje eg hadde gått for den siste.
Koffor? Eg ane ikkje, tenkte kansje meir party party når eg såg den kansjeemoticon

Ein ting e iallefall sikkert, du kjeme te å vera MINST 10 gonga meir pynta enne megemoticon

*UtspyttaLaban* skrev:
Du veit meg og pynting, så eg er nok ikkje den rete til og utale megemoticon

Syns dei va fine alle isamen eg, men trur ikkje eg hadde gått for den siste.
Koffor? Eg ane ikkje, tenkte kansje meir party party når eg såg den kansjeemoticon

Ein ting e iallefall sikkert, du kjeme te å vera MINST 10 gonga meir pynta enne megemoticon

Ja, da e da eg og tenke.. Litt meir festlighet på rett vest enn bryllup liksom.. Har VELDI lyst å ha lang kjole for ein gongs skyld og. om eg blir så pynta gjenstår egentlig å sjå, e jo kje dei mest formelle dei der uansett:P

Back
Topp