Kan dere hjelpe med beregning av timer?

Agnete

Forumet er livet
Jeg må ta ut 50 timer av min turnus. Noen som vet hvilken stilling jeg da vil ha?

Sent from my iPhone using BV Forum

Er turnusen nå på 150 timer? I så fall vil da en stilling med kun 100 timer tilsvare ca 66,67% stilling :)

Vi jobber 154,5 timer i måneden, om man tar bort 50 timer så sitter man igjen med en stilling som tilsvarer i underkant av 65 % :)

Er det forskjell om det er 6 ukers turnus?
Dette her kan ikke jeg så mye om, aner ikke hvor mange timer som er normalt jeg :)

Det står nok i arbeidskontrakten din. Er du på jobb 7,5 t men må trekke fra lunsj? Jobber du annenhver helg og har fri en dag i uka?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det står nok i arbeidskontrakten din. Er du på jobb 7,5 t men må trekke fra lunsj? Jobber du annenhver helg og har fri en dag i uka?

Har ikke sånn sett pauser, og ingen faste tider. I blant jobber jeg 5 timer en annen vakt kan vare i 24 timer.. Synes derfor det blir så Vannskelig. Jobber annhver helga, men har ikke automatisk fri uka heller. Plutselig kan jeg ha fri i 7 dager i strekk..
Skjønner jeg må gå til jobben å høre med de :p
For dette var ikke enkelt å finne it av :)

Oi, nei det blir vanskelig ja! Lykke til! Det er et enkelt regnestykke om du vet hva som er normal arbeidstid på en måned :)

Oi, nei det blir vanskelig ja! Lykke til! Det er et enkelt regnestykke om du vet hva som er normal arbeidstid på en måned :)

Ja, om jeg hadde jobbet 37,5 time i uken hadde det vært enkelt kanskje.. Men tror det kanskje er 210 timer på 6 uker som er normalt og da blir det vel en stilling på rundt 70-75?
Men får høre med arbeidsgiver :)
Kaller min turnus for kaos :p hihi

Jeg jobber 35,5 timers uke i turnus som sykepleier. Har 100%, og noen uker har jeg bare 4 vakter mens andre uker kan jeg ha 6 vakter.
Men sumsumarium så har jeg ett snitt på 35,5 timer per uke i den 12 ukersperioden turnusen går, så hvis du har 35,5 timers uke og turnusen går over 6 uker blir det 213timer. Så vet du timeantallet per uke blir alt lettere ;)

Jeg jobber 35,5 timers uke i turnus som sykepleier. Har 100%, og noen uker har jeg bare 4 vakter mens andre uker kan jeg ha 6 vakter.
Men sumsumarium så har jeg ett snitt på 35,5 timer per uke i den 12 ukersperioden turnusen går, så hvis du har 35,5 timers uke og turnusen går over 6 uker blir det 213timer. Så vet du timeantallet per uke blir alt lettere ;)

Dette var litt kjent ;) Mulig vi skal jobbe sånn ca 35,5 timer på en uke. Da blir det lettere:)
Takk, for hjelpen :)

hør med arbeidsgiver ell fagforening du, blir litt vanskelig siden du har spes turnus med mange forskjellige vakter :p

Back
Topp