Kan dere gjøre dette?

Happygirl84

Forumet er livet
VIP
IKKE QUOTE!!

Bare helt plutselig, uten grunn, starte å gråte?

Har i ett par tre dager nå hatt en følelse av at jeg bare har lyst til å gråte.. Bare å det ut.. Men har klart å ikke gjøre det..

I dag satt jeg og surfa på nettet, og plutselig bare måtte jeg logge av og gråte.. Gråt en lang stund før jeg klarte å slutte.. Har fortsatt følelsen av at jeg har behov for å gråte..

Problemet er at jeg ikke vet hvorfor.. Mannen sier jeg må kontakte lege, fordi det er ikke normalt å bare gråte uten grunn..

Har hatt behov for det mange ganger. Kan være noe underliggende som du har opplevd tidligere uten at du tenker over det? Eller at du er veldig sliten av en eller annen grunn.

Her kommer det gjerne om jeg er ekstra sliten en dag. Har en del ting som ligger i bakhodet som har skjedd for mange år siden osv, og tror mye av det har en sammenheng med hverandre.

Kan det evnt. være en depresjon?

Ja.. Da jeg var deprimert var jeg slik.. er du gravid? Nettopp fått barn? Kan Være hormonelt også. .

Ikke gravid eller nettopp fått barn..

Men har vært litt på vennefronten.. Føler meg svært ensom (til tross for familie som betyr alt for meg)..

Dette har vært en av tingene som har trigget litt hos meg. Har aldri hatt noe særlig med venner, og det har til tider vært veldig sårt, spesielt når jeg ser at andre rundt meg har en tett vennegjeng osv, har jeg aldri hatt noen å snakke med om. Føler ikke det blir det samme med familien.

Ingen dødsfall e.l. i nær krets? Jeg får plutselig "anfall" etter at mamma døde for noen år siden.

Det har hjulpet meg mye å begynne å trene/ha en hobby hvor andre mennesker er involvert, hvor jeg også føler at jeg har noe å bidra med, selv om det ikke er en fast omgangskrets.
De periodene jeg har vært borte har jeg merket at det kommer tilbake.
Kanskje dette kan være en løsning? :)

Har også vært hos psykolog noen ganger for å ha noen å snakke med, og dette har også vært til stor hjelp.

Back
Topp