Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denne! Hadde også maserier i 3 døgn før de tok vannet og fødselen begynte skikkelig.Jeg hadde rier i 2,5 døgn før jeg nådde 4 cm åpning, så regner med at der var maserier. Men de kom regelmessig, gjorde vondt og varte i ca 1 min. Eneste forskjellen i riene var at etter 2 døgn ble jeg strippet til 2 cm, og da ble plutselig smertene enda verre. 3 døgn etter 'maseriene' startet ble babyen født.
Samme her, kjentes likt ut og smertene ble litt og litt verre. Hadde heldigvis bare 2 bomturer på sykehuset hvor jeg ble sendt hjem med 1cm åpning, paracet, og beskjed om å prøve å sove (noe som så klart var helt umulig)Hos meg var de helt like. Rent bortsett fra at de ordentlige riene ikke dabbet av etterhvert da... Tre falske alarmer og turer på sykehuset før det ble fødsel.
Jeg begynner å tenke at det jeg hadde ikke var maserier, men ineffektive/ekstremt trege rier![]()
Spennende!!Dette tror jeg jeg har nå. Hatt siden lørdag. Var på sykehuset natt til søndag. Slo svakt ut på rier men ikke tegn t fødsel. Hatt det sånn siden. Men får vel bare vente å se
Spennende!!
Nei ser den, kanskje greit å holde ut 8 dager tilTipper jeg går sånn i noen ukerer slitsomt men samtidig er ikke helt klar for fødsel heller enda. Er 35+6
Har ei venninne som fødte på stua. Det gikk veldig bra!Da søstern min fødte første gangen, trodde hun riene bare var maserier. De var liksom ikke så intense og vonde, mente hun. Mamma foreslo at de likevel tok en tur på sykehuset, og en halvtime etter ankomst ble babyen født. :-D
Håper selvsagt på rask fødsel, men er samtidig kjemperedd for at jeg ikke rekker frem i tide... :-S
Oj, stua hørtes heftig utHar ei venninne som fødte på stua. Det gikk veldig bra!men det skjer jo veldig sjelden at man ikke rekker frem. Vi har kort vei til sykehuset og mulighet for å ta en ulovlig snarvei om det skulke bli veldig hast!