Kan dere berolige med jenter?

Ønskerbaby

September 2013<3
Er rimelig klar for ul på torsdag, men tenker mer og mer på at det er en MA.. Er rett og slett LIVREDD for at det er det, og jeg syns symptomene mine er blitt mindre.. I morges lå jeg bare å tenkte på hvordan jeg skal si det til de vi har fortalt at jeg er gravid, og ja.. Kjenner at det er litt slitsomt å gå å tenke på dette!! Vet ikke helt hvor jeg vill med dette, men godt å få luftet seg..

tenker mer og mer på det jeg og :( ihvertfall etter tråden igår der hun ene takket for seg pga hun var gravid utenfor livmor.. :/

sorry :(

Akkurat sånn hadde jeg det også!! Var glad for at jeg ikke hadde sagt det til så mange, og "ja ja, var jo uansett ikke planlagt :( "
MEN nå er det vel sånn at sjansen er størst for at dette faktisk går bra, hvertfall når vi er noen uker på vei som nå :)
Og jeg tror at det er hjernen som spiller oss et puss når det kommer til at man føler mindre symptomer, jeg følte meg veldig gravid etter jeg hadde sett bankende hjerte. Like kvalm og jævelig som jeg hadde vært før. Men nå er det jo også normalt at symptomene kommer og går da...
Slapp av begge dere to - dette kommer til å gå så bra! <3

Akkurat sånn hadde jeg det også!! Var glad for at jeg ikke hadde sagt det til så mange, og "ja ja, var jo uansett ikke planlagt :( "
MEN nå er det vel sånn at sjansen er størst for at dette faktisk går bra, hvertfall når vi er noen uker på vei som nå :)
Og jeg tror at det er hjernen som spiller oss et puss når det kommer til at man føler mindre symptomer, jeg følte meg veldig gravid etter jeg hadde sett bankende hjerte. Like kvalm og jævelig som jeg hadde vært før. Men nå er det jo også normalt at symptomene kommer og går da...
Slapp av begge dere to - dette kommer til å gå så bra! <3
TAKK!:) i morges etter eg hadde tenkt det eg gjorde, så begynte jeg å kaste opp.. Kanskje det er kroppen som forteller at hallo, ro deg ned, her er alt bra!:) får bare vente å se på torsdag:)

skal også på ul på torsdag! Gleder meg til å se lille spira :) men gruer meg også for om de kanskje finner noe galt?.. men jeg vet nå i alle fall at hjertet banker :)

Back
Topp