Kan dere anbefale et/flere brettspill?

JanneJenta78

Forumet er livet
Vo elsker å spille brettspill, og har en del...men det er greit med litt variasjon. Har dere noen brettspill å anbefale oss?

Til andre kan jeg anbefale The Settlers - Byer og riddere..kongespill! [:D]

Ticket to ride!!!! Det liker dere nok, hvis dere liker settlers[:)]

Alias og kokkelimonke! [:D]

Carcasonne. Vet ikke akkurat om det kan kalles brettspill da. Men kjempegøy ihvertfall.

jeg liker veldig godt caracassone,eller hvordan d skrives hehe det er byggespill at en bygger land områder som en tjener på veier og byer osv kreves ikke noe super geni for og lære d hehe veldig hyggelig familie spill også

rail road er også et kjekt spill d går ut på å transportere gods gjennom USA å i den forbindelse bygge jernbaner

amonre(?) er et underholdene spill hvor en bygger pyramider og verdier på tomten og bytter tomter gjennom spillet kjekkest med fullt spill

agricola er kjekt det er bonde spill hvor du bygger opp dine egen gård med dyr,hus ,familie og må ogås passe på forsyninger. koselig å spennende.

Ticket to ride-spillene er kjempegøy!
20 spørsmål er også knall, mye bedre enn på tv.
Og Bezzervizzer er kjempebra.

ORIGINAL: toneany

Ticket to ride-spillene er kjempegøy!
20 spørsmål er også knall, mye bedre enn på tv.
Og Bezzervizzer er kjempebra.

Hva går det ut på?

Rummy - o synes vi er gøy[:D] Ellers elsker jeg Trivial pursuit og detektivspill, mens gubben elsker monopol og risk.

jeg er jo stor kokkeli monke fan.. men får sjelden noen til å spille det med meg[8D]

ticket to ride
kykkelimonke
risk
rummy

ORIGINAL: Ingunn_

Ticket to ride!!!! Det liker dere nok, hvis dere liker settlers[:)]

(som svar på JanneJenta78)
[Send privat melding]
ORIGINAL: |Lica|

Alias[:)]

Settlers
Risk
Touchè
Tribond
Kokkelimonke
Geni/TP

Backgammon!!!

Og Ticket To Ride[:)] USA-versjonen er gøyest synes jeg, og man skal helst være flere enn to.

Med andre ord!
Kjempeartig familie/partyspill for minimum 4 stk.

Back
Topp