Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer på hva som er mest praktisk, enten glidelås foran, eller sånne hemper der du slipper puppen ut..:-/Du kan ha på deg akkurat det du føler for. Men pass på at det ikke strammer for mye, da kan du hemme melkeproduksjonen.
Vil anbefale deg hemper, da får du ut puppen på en diskret og enkel måte. Med glidelås på midten blir man jo helt bar. Ellers er ammesingletene fra hm fine og ganske billige. Lindex har veldig gode amme-bh'er i 2-pk. Jeg bruker de nå. Gidder ikke bruke penger på større bh'er og så amme-bh igjen. Men har jo ammet før, så har litt peil på str. Om ikke jeg blir enorm denne gangen da.Lurer på hva som er mest praktisk, enten glidelås foran, eller sånne hemper der du slipper puppen ut..:-/
Vet ikke om eg skal bestille fra nett..eller gå og prøve i butikk.. (Er vondt å traske rundt med bekkenløsningen) bah!
Takk for tips.. Med glidelås blir det vel full titshow.Vil anbefale deg hemper, da får du ut puppen på en diskret og enkel måte. Med glidelås på midten blir man jo helt bar. Ellers er ammesingletene fra hm fine og ganske billige. Lindex har veldig gode amme-bh'er i 2-pk. Jeg bruker de nå. Gidder ikke bruke penger på større bh'er og så amme-bh igjen. Men har jo ammet før, så har litt peil på str. Om ikke jeg blir enorm denne gangen da.
Opplevde at hm sine amme-bh'er er små i str, lindex bra. Jeg har flere fra da jeg ammet og de passer fint nå. Helt i starten, når melken kommer var puppene enorme. Og det gjorde så vondt. Tok bh på bare om jeg skulle ut. Men så etter noen dager stabiliserer ting seg, da ble jeg ca. den str jeg er nå. Er 20 uker på vei. Ikke nødvendigvis likt for alle så klart.Takk for tips.. Med glidelås blir det vel full titshow.
Får prøve gå inn på en H&M som ligger nær en hovedinngang.. Og en lindex..
Kjøpte du samme str på lindex som det du bruker nå før melken har kommet? (Hvis du er gravid nå?)
Er nysgjerrig på ammesingletene..høres inmari praktisk ut hvis man bare er hjemme.. Er det plass til ull-innlegg i singlet?Opplevde at hm sine amme-bh'er er små i str, lindex bra. Jeg har flere fra da jeg ammet og de passer fint nå. Helt i starten, når melken kommer var puppene enorme. Og det gjorde så vondt. Tok bh på bare om jeg skulle ut. Men så etter noen dager stabiliserer ting seg, da ble jeg ca. den str jeg er nå. Er 20 uker på vei. Ikke nødvendigvis likt for alle så klart.
Ja, de har en slags topp inni, så puppene holdes på plass.Er nysgjerrig på ammesingletene..høres inmari praktisk ut hvis man bare er hjemme.. Er det plass til ull-innlegg i singlet?