Kan den klokkå gå litt fortare ...

***Lykkelig***

Elsker forumet
Juli13-jentene
Første dagen eg oppleve at eg faktisk kjede rævå av meg o_O

Er så sliten at eg ikke orke noen ting, men fy fader så kjedelig det er å bare sitte å glo ... 100 % sykemeldt er eg og ... Koss får eg dagane te å gå når eg ikkje orke noen ting?
Har bestilt stelleveske på Ebay, og liftgardiner og kappelaken på ellos .. Men det blir jo Penger ut av det der om eg ikkje komme meg ut av sofaen :P

wææææ...... Kjære energi, kom å ta meg med storm ...
Har jo masse eg kan gjør, vaske alle klærne te lillebror, ordne med seng og rom, rydde i sove etg ++

GI MEG ENERGI :cool05 :cheers :dance011 :excited001

Flerre enn meg så har det sånn, og koss får dåkke dagane te å gå?

Jeg har det også slik.. Rotete i hele huset å jeg har null energi til å gjøre noe! Blir snart sprø! 100% sykemeldt å ingenting å gjøre på men nok av ting som skulle vært gjort. Får litt fnatt utav dette!! hehe.. :D Har dessverre ingen gode tips til deg! :P

Har selv hatt slike perioder.
Men har de siste dagene vært full av energi. vet ikke hvor det kommer fra, men jeg har fått gjort en hel del.

Når jeg er så sliten og trøtt så ligger jeg stort sett bare på sofaen, selv det å være på nett på pc orker jeg ikke.
Så her har det heldigvis ikke blitt noen store nettkjøp.
Har ingen gode tips til hva du kan gjøre. Men håper det går fort over ;)

Fikk drassa meg ut på butikken og kjøpt middag, henta litlå i bhg og samboeren på jobb., så står middagen for tur da :p
regner med at fra neste torsdag av så vil enrgien komme tilbake - då blir det kontroll på føden for å sjekke leiet på babyen ;) Skulle han ligge i sete då, så vil eg tro at eg får leytere panikk over alt som ikke ef klart endå :p

Spill "harbor master", det har fått timer til å fly for meg i det siste selv om jeg lo av det først ;-)

Finn gode bøker å lese

Lage album?

Sole deg?

Finn venninner som også er hjemme og spis lunsj med dem?

Kjeder meg veldig selv noen dager altså, men det er i hvert fall noen ting som kan få tida til å gå litt.... :-)

Gode råd ;) Men blir litt som Amahel skriver, når energien er på bånn så er det et ork å bare holde i tlf'en og. I dag orka eg ikke se på tv en gang, låg bare på sofaen og kikka i taket :P

var faktisk tenkt meg ut for å sole meg i dag, akkuratt fått på skjørt og funnet en behagelig bh å sitte i, så bare forsvant sola heilt - og regnet kom :(
Syns jo det var rimelig dårlig gjort mot meg :P Men hjelpe vell fint lite når det ikkje er eg så styre været :P

Back
Topp