Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
nei han har ikke finmotorikken helt inne. Han skriver O på eget initiativ og kunne sikkert klart de andre med veiledning, men har ikke hatt mye fokus på det. Han kan alle bokstavene i navnet sitt + flere og leser navnet sitt som helhet.
Nei, men han kan bokstaven til mange i bhg, sin egen, vår i familien, og av og til sverger jeg på at han kan lese [8D] (noe han selvfølgelig ikke kan) [:D]
Mi har jo veldig enkelt navn da[:)] men læreren i meg er ganske fornøyd med at hun kan gjenkjenne de fleste bokstavene i alfabetet allerede[:)] og jeg har ikke pressa på hvis noen skulle tro det[8D]
Nei han har så langt navn så det er for vanskelig og klare, han prøver da:)
men han kan tegne mange bokstaver og skriver mommo uten hjelp[:D]
men han kan de fleste bokstavene i alfabetet[:)]
Nei, det gjer ho ikkje. Ho skriver forbokstaven sin (kom med eit "Se mamma, eg har tegnet min bokstav!" heilt uoppfordra eit par mnd før ho fylte tre), og kan skrive eit par andre. Kjenner igjen mange.
Ho har berre tre bokstavar i navnet sitt, så det blir vel ikkje all verdas tid til ho klarar det [;)]
Hun kan skrive og stave det ene navnet sitt, ikke det andre.
Hun er veldig intressert i bokstaver og skrift, men vi gjør ikke noe for å lære henne det direkte. Hun får finne ut av det selv[:)]
TB er veldig opptatt av bokstaver og kan både lyd, navn og skrive de fleste bokstavene i alfabetet. Han kan ikke stave, men han husker hvordan han skriver mamma, pappa, freddy (bestefaren) og tomat!:-P Han kan ikke skrive Thorbjørn enda, så han signerer bare med initialene sine;)