Kan de se noe?

Pink_Lady

Betatt av forumet
Skal på ul neste onsd,er da ca 5+2 og skal på kontroll for å sjekke ting etter en operasjon som jeg hadde i aug.
Så at jeg får se huleboeren blir en ekstra bonus :)
Men hva kan man forvente å se så tidlig?

Gyn ringte i kveld og kunne fortelle at jeg hadde høy LH på blodprøven som ble tatt 26.okt og at jeg har blitt gravid i dagene rundt 26. Han ville anta at jeg har vert gravid i et par uker nå, å det forklarer mye :happy:
 
Last edited:
Jeg var på UL etter min regning 5+6. Da så de kun en tom fosterpose så er antageligvis kortere på vei enn jeg trodde.

Forrige svangerskap var jeg på UL 6+2 og så også en tom fosterpose da. Ny UL da jeg var 6+6, fosterpose med fosteranlegg i. Enda en UL 8+1, så da hjertet som banket. Fikk høre at jeg var kortere på vei enn antatt, ble flyttet 1 uke bakover på OUL.
 
De ser vel ikke noe før rundt uke 6 ...
Så ikke bli bekymret om det ikke er noe å se ;)
 
Jeg ble målt til 5+2 i dag og så både livmor og embryo :)
 
Sist var jeg i uke 8, da så jeg en liten bamsemums med et hjerte som banket :) bittelite, men synlig :)
 
jeg var på ul i uke 6 siste, da så vi et bankende hjerte <3
 
Var på UL 5+3 og da så han ingenting, eller han så at jeg var gravid i livmoren, så da tror jeg det var en tom fostersekk. Skal på ny onsdag 6+6, håper å få se noe da:)
 
Jeg trodde selv jeg var lengre da :p

Man skulle nesten tro det siden du kunne de hjertet da; ) Men ingenting er bedre enn å få se det :):):)<3
 
De sier at det først kan se hjerte slå ved 6 fulgåtte uker, før det kan de kun se et svangerskap.
Jeg var i uke 6 sist, men var MA.

Denne gangen skal jeg i uke 7.
 
Back
Topp