Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Helene Harepus
ORIGINAL: Helene...
Jeg er nok litt sær på det der... Snuppa får ikke posesaus enda, alt for mye salt. [;)] Jeg satser heller på og lage saus selv eller la være saus (bruke vann/melk istede) [:)]
Samme her, det er veldig mye salt i hel- og halvfabrikat. Mye mer enn det folk kanskje tror.... Så her venter vi nok en stund til. Er jo kjapt gjort å vispe sammen en saus selv da [;)]
ORIGINAL: MinniMe
Jeg er nok litt sær på det der... Snuppa får ikke posesaus enda, alt for mye salt. [;)] Jeg satser heller på og lage saus selv eller la være saus (bruke vann/melk istede) [:)]
Samme her, det er veldig mye salt i hel- og halvfabrikat. Mye mer enn det folk kanskje tror.... Så her venter vi nok en stund til. Er jo kjapt gjort å vispe sammen en saus selv da [;)]
eeeeeeeeh ja vel[:)][:)][:)][8D]
ORIGINAL: Eirin_3
ORIGINAL: MinniMe
eeeeeeeeh ja vel[:)][:)][:)][8D]
Jeg lager nesten alltid sausen selv det går fort og så vet jeg hva som er i gryten.