kan d være??? når fant dere ut å hvordan?

bebbien

Første møte med forumet
hei alle der... tante rød har nok ikke besøkt meg denne måneden. har endel tegn, men kan nok ennå ikke ta test pga min ganske uregelmessige syklus. derfor lurer jeg på når dere fant ut, å hvordan? håper veldi veldi gjerne på svar!!!

Jeg fikk noe som lignet mens ca 10 dager før jeg skulle ha den som normalt.. det varte ca bare to dager... og hadde hatt ganske mange tegn på graviditet som kvalme og hyppig dobesøk, rare luktesanser osv.. så jeg bestemte meg bare for å ta en test siden jeg syns dette var merkelig. og mensen kom ikke på datoen som vanlig heller. så var jeg gravid, og da jeg var hos legen viste det seg at jeg var 8 uker på vei.Men det var i uke 6 at jeg fikk vite jeg var gravid...Tok to uker før jeg fikk time hos legen.

Min historie ;)

Mensen var vel ca 2 og en halv Uke for sen.....
Jeg hadde en god del svette tokter, Og begynnte og brekke meg av røyken.
Syntes at dette var ganske rart, Men tenkte og ta en test, Var egentlig ganske sikker på at den Ikkje kom til og gi utslag.
Men det gjorde den, Og di 3 neste også.... [:D]

jeg hadde egentlig ikke noen symptomer jeg kunne si var unormale eller noe... jeg fikk ikke mensen på onsdag og testet positivt på torsdag...

Fant plutselig ut at det var en mulighet da jeg ut av det blå fant på å sjekke mens-syklusen min.. jammen meg var jeg ikke ei uke for sein med mens... Så da tok jeg en test, den var svakt posetiv..tok en ny test dagen etter hos legen.. å Vips, her sitter jeg lykkelig og glad med mage[:D]

Merka det på at jeg ikke hadde lyst på kaffe og snus. Testa meg aldri, så bare at mensen aldri kom. Kjente jo igjen kroppen min fra forrige gang, tok det på "følelsen".

Jeg fikk ikke mensen da jeg hadde sånn ca regnet med det, men den er bestandig så ustabil likevel så jeg tenkte ikke over det. Hadde "influensa" i 2 uker etter dette før jeg skjønte at jeg burde ta en gravid-test - som var positiv  t.o.m legen sa jeg bare hadde en virusinfeksjon...

skulle hatt mensen på en lørdag og på mandagen dro jeg for og kjøpe en test og tok den med en gang og den slo ut nesten før jeg var ferdig å tisse.skal til legen 10 mai

Testing, testing og atter testing. Først tre negative, så tre positive. Og for å være heeelt sikker fikk jeg nettopp høre blod- og urinprøvedama (hva er tittelen deres?) hos legen si: "Den er positiv. Gratulerer!"

Lykke til!

spottet på lørdag (pleier å spotte dagen før mens) men fikk ikke mens på søndag (dag 28) Ventet til tirsdag med å teste fordi min syklus ofte er 31 dager... (men var nyskjerrig på dag 30 - siden jeg hadde spottet på lørdagen) 
Sterk positiv strek! Ingen andre symptomer....

Jeg testet positivt dagen etter uteblitt mens (begge gangene) Hadde da vært veldig trøtt i ca 1 uke, følt på meg at det var noe, begynte å legge merke til alle gravide rundt meg [;)], ømme pupper, hyppig på do og en slags mens murring som aldri ble noen mens...
Test deg...[8D] Lykke til!!

Fant ut for 1 time siden at jeg er gravid! Skulle hatt mensen for 2 dager siden. Hadde ømme bryster som for meg er noskå sikker tegn (mitt andre graviditet). Så bestemte meg for å ta testen og den var positiv[:)]

fikk ikke mensen til den datoen jeg skulle ha så tokk 2 tester en uke senere begge viste negatift, så tenkte at mensen ville dukke opp før eller senere. det gjorde den ikke så noen ukker etter det tokk jeg to tester til som nå plutselig var blitt positiv.. det vaste seg senere at jeg var 7 uker på vei da jeg først fant ut at jeg var gravid

mine tegn var ømme bryster og at jeg brekte meg over mat lukt eller andre lukter.

Testet dagen før forventet mens (det vil si på dag 31, har uregelmessig mens men har i snitt 32 dager). Hadde da ingen tegn bortsett fra ømme pupper på en annen måte enn det jeg pleier å ha før mensen. Hadde mensmurringer som vanlig.

Jeg gikk og ventet på mensen, for graviditeten var planlagt. Allerede noen dager før mensen skulle vært der syntes jeg at jeg ble litt svimmel av å stå på jobb, og merket bare at noe var annerledes i kroppen. Mensen kom ikke, tok test dagen etter, og den var positiv.[:D] Men det er veldig individuelt om man kjenner det så tidlig, tror jeg. Kommer vel an på om man ser etter tegnene eller ikke. Og noen har jo ingen andre tegn enn at mensen uteblir. Lykke til![;)]

Back
Topp