Kan clearblue vise fast smiley pga tr er på vei?

Bukett

Forumet er livet
Assistert-jentene
Septemberhjertene 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Hei!

Jeg hadde en MA for 1 mnd siden. Blødde 22 dager før det stoppet og testet etter el 3 dager før jeg fikk Max.. Blødde litt under samleie og veldig svakt et par dager, men i dag har det tatt seg opp.. Noen som vet hva som skjer?

Hei!

Jeg hadde en MA for 1 mnd siden. Blødde 22 dager før det stoppet og testet etter el 3 dager før jeg fikk Max.. Blødde litt under samleie og veldig svakt et par dager, men i dag har det tatt seg opp.. Noen som vet hva som skjer?

Hei.

Trist å høre om at du har hatt MA:(

Jeg kan få veldig sterke El-tester (strimler) rett før mens. Kan også få El-slim. Så jeg ville sagt ja til spm ditt.

Derimot så kan El-tester vise positiv dersom du er gravid, har du sjekket det:)?

Nei er ikke gravid.., har unngått sex da vi ble anbefalt å unngå det så lenge jeg blødde etter MA .. Så 3 dager etter blødningsstopp fikk vi fast smiley.. Men startet å spotte/blø etter samleie og har gjort det siden egentlig (3 dager siden)

Får vel bare vente å se da! Kroppen er vel i ubalanse enda ! Er vel kanskje enda rester fra MA :eek:

Nei er ikke gravid.., har unngått sex da vi ble anbefalt å unngå det så lenge jeg blødde etter MA .. Så 3 dager etter blødningsstopp fikk vi fast smiley.. Men startet å spotte/blø etter samleie og har gjort det siden egentlig (3 dager siden)

Får vel bare vente å se da! Kroppen er vel i ubalanse enda ! Er vel kanskje enda rester fra MA :eek:

Jeg fikk positive og negative el-tester om hverandre etter min MA. Men fikk ikke utslag på tempen... Så var hormoner i ubalanse. Hørt at det er veldig vanlig etter abort.....

Back
Topp