kan bli spennende dette *oppdatert*

Lille Surikat

Elsker forumet
Som sagt tidligere så har det vært en liten kamp å få på bleia om kvelden på snuppa. Så i dag var jeg innom apoteket, fikk tak i sånne underlag som de bruker på sykehusa, og lot snuppa kun få ha på truse. Orka rett og slett ikke ta opp kampen med å få på den hersens bleia[:D][:D]. Hun så stolt og fornøyd. Oda sovfa i tuuusa [:D]
Så får vi se i natt da. Skal ærlig innrømme at jeg er litt spent[:D]

natta gikk som en drøm[:D][:D][:D] Våkna av seg selv i 4 tida og sa hun måtte tisse. Gikk på do og hun tissa og la seg i senga hos meg og sov videre. Er sååå stolt av snuppa mi (selv om jeg er veeeldig forberedt på uhellene som sannsynligvis kommer)

Det gjorde jeg også med Thea. Hun var nesten 3 1/2 når hun slutta helt ( på vinteren i tillegg fant hun ut av det[8D]). Men tror nok Oda ser litt opp til storesøs og skal være like flink. Er ikke noe å stresse med. De finner ut av det selv. Det viktigste er nok å ikke presse på, men å ta det i småingene sitt tempo. 

Da er nok bleietida historie her tror jeg. Har hatt 3 netter uten uhell og går på do med engang hun merker det. Noen små uhell tror jeg nok det blir. Men har blitt enig med bhg om at de har bleie på når de er på tur hele dagen 

Så flink ho er! Heilt ok å ha to bleiefrie barn kan eg tenke meg [:)] Snuppa mi er ikkje heilt der endå, men ho har endelig klart å fatisk tisse på do då, så er litt stolt eg og [:D] Har avtalt med bhg at dei kan sette ho på do sammen  med dei andre som skal "trene", så kan jo hende ho blir bleiefri i løpet av året. Men stresser ikkje, reknar med ho slår storebror på det feltet uansett[8D] (han var nesten 4, og er fortsatt ikkje tørr på natta...)

Hadde aldri i verden trodd det skulle gå så fort da jeg starta med dette. Å hvertfall ikke når hun ikke gadd å bruke doen hos pappaen. Men plutselig fant ho ut av det der å. Å da gikk det som en drøm. Men tror nok det går fortere med småsøsken enn 1.ste mann. 

så flott! drit i uhellene, de må til. tenk heller på den belefrie ungen du kommer til å få. de 7mnd krølltoppen har vært tørr nå, har vært herlig!![:)]

ORIGINAL: lykkeligmamman

så flott! drit i uhellene, de må til. tenk heller på den belefrie ungen du kommer til å få. de 7mnd krølltoppen har vært tørr nå, har vært herlig!![:)]

jeg blåser en lang marsj i uhella hehe. Men den uka ho har vært hos meg nå har det ikke vært et eneste uhell på natta[:D] Uhella kommer fra halv 4 til kvart over 4 [8|], skjønn det den som kan hehe. Hadde aldri trodd det skulle gå så lettvint, med eldstemann tok det betraktelig lengre tid. Men ja, deilig å slippe å tenke på bleier hele tida hehe

Back
Topp