Kan barnet ditt svømme?

Nå er de store da, 8 og 12. Så de kan svømme, men de lærte seg å svømme når de var 5 og 6:)

3 og 5, kan ikke svømme. Eldste øver litt nå, men har ikke mulighet til å bade så ofte med henne dessverre.

Eldste ble 5 i sommer og lærte å svømme under vann når vi var på ferie. Jeg lærte faktisk også å svømme under vann først...

Eldste på 9 kan svømme, men lillegutt på 7 kan ikke helt enda. Tipper det sitter i løpet av høsten :)

Min på 5 år, svømmer kun med badering. Kan dykke uten noe.

Ja,hun er åtte, lærte mår hun var 5. :)

Mi er 9 og lærte å svømme da hun var 4 ;)

Nei, kan ikke det altså. Hun blir 7 i høst, så starter i andre klasse nå. Burde absolutt ha lært det snart, men er ikke så ofte vi får kommet oss I svømmehallen, og på skolen har de jo ikkje svømming. Vi må ta oss et par økter i høst, tenker jeg ;)

Hun er glad i å bade da, men liker ikke å få vann i øya og sånn, så er ikke så tøff å prøve :p

Nesten. Kan flyte, men ikke forflytte seg. Hun er 4 år.

10 åringen svømmer, har svømt i noen år nå.
De andre svømmer ikke, men 7 åringen begynner å bli ganske mye tryggere.

Eldste er 7. Lærte å svømme når hun var 5år.

Nei. Han blir 7 i høst, så vi får ta noen runder i bassenget. Skulle egentlig lære ham det i sommer, men så har det ikke akkurat vært badevær...

Hun på 8 har svømt i 3 år nå. Er best i klassen og klassen over i følge læreren (har svømming sammen med de på trinnet over).

Han på 6 har hatt noe vannskrekk. Redd for vann i ansiktet. Knakk koden i sommer og har fått tatt noen tak. Kan ikke si han er svømmedyktig, men på god vei.

Mini kan ikke men er god på plasking.

Back
Topp