Kan barn foretrekke MME foran morsmelk?

Gæmmis

Elsker forumet
Saken er den, at jeg har begynt å trene et par ganger i uka (det er så digg! Step på onsdager og noe styrketreningsopplegg søndager, jeg har innsett at jeg må gå trene sammen i grupper for å komme i gang, he he).

Tenkte at det kunne være greit å ha noe melk i beredskap hvis snuppa ble sulten mens jeg er vekk, og tenkte på å kanskje ha noe MME klar (rett og slett fordi jeg ikke gidder det styret med å pumpe meg og fryse ned og alt det der, og fordi det sannsynligvis sjelden kommer til å bli aktuelt).

I den forbindelse lurer jeg på: Har noen opplevd at de introduserte babyen til MME, og så foretrakk babyen det foran morsmelk? Sikkert rart spørsmål, men eldstejenta fikk kun morsmelk, så det handler nok bare om frykt for det ukjente[:D]

Min mellomste fikk mme og mm fra dag en..begge deler..Gikk ned begge deler..Det gjorde det med Nicklas og de få ukene jeg ammet nå

ORIGINAL: icebaby

Tja, vet ikke helt.. Men de kan i hvert fall foretrekke flaska fremfor pupp! [;)] Det gjorde min!

Når ble han introdusert for flasken? Og hadde han da vært glad for puppen frem til den tid?

ORIGINAL: icebaby

Fikk flaske i tillegg i tredje uke, og etter noen dager begynte hun å spytte ut puppen etter 2-3 minutter med suging. Lettere å suge fra flaska og mer næring på kortere tid... Ga meg til slutt med ammingen siden jeg var avhengig av mme-tillegg. Ble aldri mett av den tynnetynne morsmelken min.

Takk for svar[:)]

Back
Topp