kan babyer være mindre pene?

gobeelle

Flørter med forumet
Hadde en diskusjon med en venninde i går om:Er deres unger i deres øyne vakre/pene ?min unge er selvsagt verdens vakreste men hun hadde to som var vakre og to som hun ble sjokkert over når hun fikk dem på brystkassa(de har vokst seg til å er nydelige nå da:))Av og til ser man jo unger som ligner på kråkeunger etc.....men ser foreldrene det samme som vi andre ser?

ORIGINAL: BellaBonita

Noen barn er grelle, mens andre er utrolige søte! [:)]

Tror nok barna er verdens-vakreste i foreldrenes øyne uansett!  

Så enig!!

ORIGINAL: Rødtoppen Hissig

Så enig!!

Enig her også[:)]

Når eg fikk Aksel på brystet så sa eg: Oi, han var jo litt fin då.
Synes ikke han såg ut som de andre nyfødte eg hadde sett. Han såg jo ikkje ut stakkars.

Men no er han VERDENS søteste og kjekkeste gullklomp.

Det finnes noen barn som ikke er så søte ja.

Signerer den[:D]

ORIGINAL: Lilletrampepus

Du får sagt det! [:D] Helt enig. Noen babyer er virkelig rett og slett ikke pene i det hele tatt, men for de foreldrene så er babyen dems det vakreste de noengang har sett.

Personlig klarer jeg ikke å si at en baby er fin/nydelig/pen om jeg ikke mener det.

Edit:
Men mamma fortalte meg at da hu hadde født broren min, så kom det en fortvila pappa ut etter fødselen til hans sønn. Han satte seg med ansiktet i hendene og rista på hodet. Han fortalte mamma og pappa at ungen hans var den styggeste han noengang hadde sett, og at ungen ligna på en ape.
Mamma sa jo også det at ungen ligna faktisk på en ape, men i senere tid har han blitt kjempekjekk mann.

[:D]

ORIGINAL: Rødtoppen Hissig

Så enig!!

Slenger meg på her. Tror ikke foreldrene alltid ser det samme som andre ser, men i foreldrenes øyne er de det vakreste som finns- akkurat sånn det skal vær[:D]

Selvfølgeloig er Oliver verdens fineste, og det er noe alle foreldre sier om sine barn.

Har en gang for noen år siden opplevd å syns et barn var stygg, fo den ungen var stygg. Sjimpanseunge var mye søtere. Selv søstra mi var enig når jeg sa det til henne etter å ha sett ungen. Klarte jo aldri verden å si at den ungen var søt, så holdt heller kjeft.
På barselgruppa er det ei der hvor ungen ligner på syvende far i huset som ligger i hornet, ble jo helt satt ut første gang jeg så ungen på første møte vi hadde.

Helt enig.

ORIGINAL: Sorland

Selvfølgeloig er Oliver verdens fineste, og det er noe alle foreldre sier om sine barn.

Har en gang for noen år siden opplevd å syns et barn var stygg, fo den ungen var stygg. Sjimpanseunge var mye søtere. Selv søstra mi var enig når jeg sa det til henne etter å ha sett ungen. Klarte jo aldri verden å si at den ungen var søt, så holdt heller kjeft.
På barselgruppa er det ei der hvor ungen ligner på syvende far i huset som ligger i hornet, ble jo helt satt ut første gang jeg så ungen på første møte vi hadde.

Det er akkurat det jeg er så redd for at folk skal tenke Tobias ser ut som [:(]

Jeg har alltid hatt problemer med å ta i mot komplimenter når det gjelder meg selv, og merker at jeg har litt av det samme med Tobias - jeg føler alle forteller deg at babyen er nydelig uansett hva de tenker inni seg, så om jeg ikke kjenner personen veldig godt tenker jeg at de bare sier det for å si det (ja, jeg er dømmende [:@])

Skal sies at for meg er selvfølgelig gutten min det vakreste som finnes på denne jord.
For oss er han helt perfekt!

ORIGINAL: Liahra

Jeg har alltid hatt problemer med å ta i mot komplimenter når det gjelder meg selv, og merker at jeg har litt av det samme med Tobias - jeg føler alle forteller deg at babyen er nydelig uansett hva de tenker inni seg, så om jeg ikke kjenner personen veldig godt tenker jeg at de bare sier det for å si det (ja, jeg er dømmende [:@])

Skal sies at for meg er selvfølgelig gutten min det vakreste som finnes på denne jord.

Slikt må du ikke tenke, Tobias er jo så herlig da. [:)]

For meg er snuppa mi verdens vakreste selvsagt[:)] Men, jeg er også fullt klar over at andre ikke syns det.
Jeg har sett to unger som i mine øyne var bare skumle og ikke søte i det hele tatt, fryktelig og erkjenne det. Men, jeg hadde aldri kunne sagt til noen foreldre at jeg syns ungene deres var mindre søte.

ORIGINAL: Liahra

Sånn må du ikke tenke, gutten din er jo kjempeflott og søt!![:D]
Har vært innom bloggen din [;)] Hihi..

Men sånn ellers så må jeg si at noen barn er mindre søte, mens andre er kjempesøte..
Men har aldri sett noen skikkelig stygge da.. [8|]

Men snuppa mi er den søøteste av dem alle!![:D]

En ting kan jeg si sikkert, at INGEN babyer her inne er stygge, er jo så søte og herlige hele gjengen her jo [:D]. Er utrolig å se hvor forskjellig ungene er, både i utseende og utvikling (når en tenker over at alle så like ut lenge mens de lå i magene våres).

Når vi skulle på ulstralyd i uke 12,så vi masse barnebilder på venterommet. Tror nok alle foreldre syns sitt barn er det søteste i verden, men var noen bilder som hang der hvor barna så ganske morsomme ut. Litt sånn syvende far i huset, eller voksenansikt på babykropp..

Når vi så disse bildene lurte vi fælt på hvordan barnet vårt ville se ut,man klarer ikke å se det for seg at utseendes til en selv og kjæresten skal blandes liksom[:)]

ORIGINAL: Lilletrampepus

Tobias er jo heeeeeeelt nydelig, snuppa! [:)] (og jeg sier ikke at en baby er nydelig om jeg ikke mener det altså [:D])
Det samme er du! Like nydelige begge to dere [:D]
Glad i deg søta!

Mnååå, du er så herlig!
Love uuuu!

den gang min eldste datter ble født og jeg fikk henne opp på magen/brystkassen så syns jeg at hun var mindre pen, men det gikk veldig fort over til at hun var verdens vakreste barn som fantes på denne jord.... men det er vel også meningen at man syns sine egne barn er de vakreste.....??

ORIGINAL: Bambling

Det aner jeg ikke, for jeg synes gutten min er fantastisk nydelig! Men jeg vet jo ikke om andre synes han er en pen gutt [8D]

Jeg personlig synes ikke alle babyer er pene, på samme måte som at ikke alle voksne er pene.
Men misforstå meg rett: de kan være kjempeskjønne, søte og helt herlige! Har aldri sett en baby som jeg ikke syntes var søt! [:)]
Men beskrivelsen pen føler jeg er mer objektiv.

Jeg har sett mindre pene babyer, men stygge er de da ikke. Men jeg er også slik som ikke klarer å si en baby er søt om jeg ikke mener det.
I mine øyne er selvfølgelig min Emma verdens vakreste.[:)]

Jeg liker alle babyer, alle er like fantastiske og herlige! Men, jo, noen er søtere enn andre..

Back
Topp