Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Som MamaHana sa, så holder babyen en grad høyere temperatur enn oss og det er også derfor man skal være forsiktig med lange varme bad, badstue osv... Med kroppstemperaturøking øker også fosterlyden/hjerterytmen til barnet. Og det går fint i en liten periode
Ellers så skal det endel til for at vår kroppstemperatur skal gå langt under 36 grader. Med mindre man er en av de som har lav kroppstemperatur til vanlig, men da er jo det normalen
Ergo, babyen har nok lettere for å merke varme enn kulde, med mindre man drikker veldig kaldt
Jeg drikker kun isvann, både natt og dag,så det er direkte svinkaldt for å si det sånn,er det noe jeg Kansje skulle vent meg av med? har tenkt på det noen ganger men veldig usikker på om han merker noe av det
Det var godt å høre takktakk for tilbakemeldingNei, ikke tenk på det! Det er heller ikke alle babyer som reagerer på det, og de som reagerer på det våkner bare dersom de sover også faller de til ro igjen. Craving på isbiter er jo en standard Kos deg med isvannet ditt