Kan baby ha snudd seg igjen?

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Sist jeg var hos jordmor så la han med hodeleie, men siste par dagene har jeg kjent spark fra nedre del av magen, godt under navelen. Kan han ha lagt seg i seteleie igjen ? :o også i tillegg har jeg kjent mye mindre liv enn jeg pleier. Litt ubehagelig . Men kjenner jo fortsatt liv hver dag. Hva kan dette skyldes? :/ er 32+5

Tror de kan snu seg nokså lenge.. grunnen til du kjenner mindre bevegelser er vel fordi de har litt mindre plass å boltre seg på;)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

De kan fint turne rundt inni der enda. Sparkene du har kjent i nedre del av magen kan også være hendene da, at babyen bokser. Min ligger i hodeleie og jeg kjenner bevegelser, spark og slag på alle mulige plasser. Skjønner ikke hvordan han får det til :P

De kan fint turne rundt inni der enda. Sparkene du har kjent i nedre del av magen kan også være hendene da, at babyen bokser. Min ligger i hodeleie og jeg kjenner bevegelser, spark og slag på alle mulige plasser. Skjønner ikke hvordan han får det til :P
Oki :) så man kan i grunn kjenne bevegelsene overalt uansett Kordan de ligger ? For i sted kjente jeg spark helt oppe igjen så usikker Kordan han ligger :p

Tror de kan snu seg nokså lenge.. grunnen til du kjenner mindre bevegelser er vel fordi de har litt mindre plass å boltre seg på;)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
Så det e normalt ? Kjenner generelt mindre bevegelse enn før , de siste to dagene :/ kjenner det e liv , men ikke sånne superspark / dult som før..

Sist jeg var hos jordmor så la han med hodeleie, men siste par dagene har jeg kjent spark fra nedre del av magen, godt under navelen. Kan han ha lagt seg i seteleie igjen ? :eek: også i tillegg har jeg kjent mye mindre liv enn jeg pleier. Litt ubehagelig . Men kjenner jo fortsatt liv hver dag. Hva kan dette skyldes? :/ er 32+5

det trodde jeg også,var helt bombe sikker på at gullet fortsatt turne rundt der inne, for jeg kunne også kjenne spark nede i hoftebeinet og nedover,men fikk klar beskjed av legen at gutten lå med hode ned og at det var veldig lite bevegelig,så det er hendene,albuer og knær vi kjenner,de ligger jo veldig sammen krøket i fosterstilling,så alt er liksom litt over alt :P bevegelsene blir også mindre merkbare etter hvert så det blir mindre plass, de er ikke like harde spark feks fordi de får ikke til å strekke beina helt ut lengre, så babyen beveger seg nok bare at du ikke alltid mørkere det på samme måte som før, sånn er det hvertfall for meg,er liksom blitt så vant til bevegelsene nå,men når jeg legger meg ned for å kjenne etter er det alltid litt bevegelse :)

Oki :) så man kan i grunn kjenne bevegelsene overalt uansett Kordan de ligger ? For i sted kjente jeg spark helt oppe igjen så usikker Kordan han ligger :p
Da tror jeg nok at babyen din fortsatt ligger i hodeleie, og at det er hendene du har kjente på nedre del av magen ;)

Jeg synes det er enklest å kjenne leie og endring i leie når babyen hikker. Med Thale som lå med hodet ned hele veien kjente jeg bare hikke nedi "dåsa". Med frøkna i magen er det hikke på forskjellig sted hver gang. Ofte under ribbein på venstre side, noen ganger i navlehøyde, lavt nede men på venstre side.. Jeg er nå 37uker og fortsatt turner hun rundt her altså. Det er ingen som nevner noe om det når jeg er på ul enda, så lenge hun er aktiv er det vel ingen vits i å prøve å snu henne.. Hun legger seg dessuten merkelig nok ofte i riktig stilling akkurat til ul :P og her sparkes det mest i ribbein på høyre side, eller gjerne i den siden jeg legger meg ned mot madrassen (når jeg ligger). 32 uker er tidlig å tenke på leie hvertfall, fastlegen nevnte ikke noe rundt det før jeg var i uke 35, da hadde han sendt meg på sjekk av leie -om jeg ikke allerede hadde time pga noe annet ;)

De kan godt snu seg, men kan godt være lille ligger rett vei men slår deg i magen :) Det er forresten normalt at bevegelsene endrer litt karakter, altså det er kanskje ikke plass til harde spark, så blir mer dulting og skubbing. Men liv skal det jo være hver dag, det skal ikke avta :)

Jeg synes det er enklest å kjenne leie og endring i leie når babyen hikker. Med Thale som lå med hodet ned hele veien kjente jeg bare hikke nedi "dåsa". Med frøkna i magen er det hikke på forskjellig sted hver gang. Ofte under ribbein på venstre side, noen ganger i navlehøyde, lavt nede men på venstre side.. Jeg er nå 37uker og fortsatt turner hun rundt her altså. Det er ingen som nevner noe om det når jeg er på ul enda, så lenge hun er aktiv er det vel ingen vits i å prøve å snu henne.. Hun legger seg dessuten merkelig nok ofte i riktig stilling akkurat til ul :p og her sparkes det mest i ribbein på høyre side, eller gjerne i den siden jeg legger meg ned mot madrassen (når jeg ligger). 32 uker er tidlig å tenke på leie hvertfall, fastlegen nevnte ikke noe rundt det før jeg var i uke 35, da hadde han sendt meg på sjekk av leie -om jeg ikke allerede hadde time pga noe annet ;)

når han min hikker kjennes det i hele magen,akkurat som om han "hopper" til der inne, men han ligger i hodeleie og har vist festa seg ;)

Sniker litt...

Her var hodet festet i 3uker og så løsnet hun igjen og snudde seg. Men nå er hun snudd tilbake og hodet festet. Så er mulig ja:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp