Kan alt være ok tror dere?

Katjakai

Flørter med forumet
Er bare 4+6 og har hatt tidvis heftig vondt i korsryggen i flere dager alt. Har også opplevd å ha en menslignende blødning på ikm som varte to dager. Men det er nå en uke siden det stoppet. Særlig vondt om kvelden og natten, -redd det kan være noe annet galt... fikk positiv test litt sent (1-2 uker på cb 17 dpo.) - fire dager etter blødningen stoppet.
Er innimellom smertefri, kun støl i hoftene. Og innimellom kjennes det ut som nyrebetennelse. Noen som har opplevd korsrygg smerter som har noen ide om hva det kan være? Også med tanke på blødningen andre som har opplevd det samme?
 
Jeg hadde vondt og til tider smerter i korsrygg som et av mine tydeligste graviditetstegn. Det varte til jeg var rundt 5 + noe. Mener jeg leste at det har noe med hormoner å gjøre. Har egentlig ikke hatt det siden. Håper noen andre kan komme med klokere svar :)
 
Takk:) det hjalp veldig! Kanskje det går over- har ikke vært plaget med noe 1. Trimester i tidligere svangerskap, så lurer litt på alt dette. Og klarer ikke glede meg enda når det føles så usikkert.
 
Jeg har også vært plaget med vondter, så for meg er det du beskirver normalt:)hadde også en blødning i uke 5 ved forrige svangerskap hvor alt gikk bra:)Du kan jo eventuelt ta en urinprøve for å sjekke urinveisinfeksjon? Og pga blødning så kan det hende du får en henvisning til tul om du spør? Bare for å se at alt er bra:)
 
Back
Topp