Kan allergi trigge herpes?

Ja det vil jeg tro ja. Når en har allergianfall så er immunsforsvaret svekket og herpes blir trigget av svekket immunforsvar:)

Ja det vil jeg tro ja. Når en har allergianfall så er immunsforsvaret svekket og herpes blir trigget av svekket immunforsvar:)

Tenkte det samme. Får ofte anfall eller tendenser til det når jeg blir forkjølet. Hadde nettopp det her om dagen, berget meg med antix før det var synlig.

Takk for svar dere! Hadde besøk av noen med hund i går, og jeg er allergisk. Er innimellom at jeg hovner opp på leppene som allergisk reaksjon, så trodde først det bare var det. Men utover dagen og natten ble det mer som munnsår. I dag er leppen bare tre ganger så hoven som den var i går, ser jo ikke ut. Har aldri hatt munnsår før.

I dag våknet jeg med bare enda større leppe og var helt nummen. :(
Noen som vet hvor lang tid jeg kan forvente å ha hoven leppe? Trodde det stort sett bare var sår jeg.

Noen som vet hvor lang tid jeg kan forvente å ha hoven leppe? Trodde det stort sett bare var sår jeg.
Hmm høres litt rart ut.. Har du sår også eller bare hoven?

Hadde tatt en telefon til legevakta og hørt kanskje noe allergi medesin du kan få evt ? :)

ImageUploadedByBV Forum1423040594.099346.jpg

Her er leppa i dag. Glemte selvfølgelig å spørre legen hvor lenge det er vanlig å være hoven. Han nærmest kastet meg ut, i og med at jeg ringte og bestilte time samme dag, så da sa han at vi ikke hadde så god tid i og med at det bare var en akuttime. Noen som vet? Kan jeg forvente å ha den så lenge jeg har sår?

Hvis det er første gang du har sår er reaksjonen sterkere enn ved senere utbrudd. Jeg vil ikke tro du kommer til å være hoven så mange dager. Når jeg har sår er det en dunkende/hoven følelse de første par dagene bare...

Hvis det er første gang du har sår er reaksjonen sterkere enn ved senere utbrudd. Jeg vil ikke tro du kommer til å være hoven så mange dager. Når jeg har sår er det en dunkende/hoven følelse de første par dagene bare...

Okei. Vært sånn siden søndag, men har merket at den har blitt litt mindre nå iløpet av kvelden:) Så satser på at hevelsen snart er borte hvertfall

Back
Topp