Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det vil jeg tro ja. Når en har allergianfall så er immunsforsvaret svekket og herpes blir trigget av svekket immunforsvar![]()
Jepp kommer ofte når en er syk.Tenkte det samme. Får ofte anfall eller tendenser til det når jeg blir forkjølet. Hadde nettopp det her om dagen, berget meg med antix før det var synlig.
Hmm høres litt rart ut.. Har du sår også eller bare hoven?I dag våknet jeg med bare enda større leppe og var helt nummen.![]()
Noen som vet hvor lang tid jeg kan forvente å ha hoven leppe? Trodde det stort sett bare var sår jeg.
Hmm høres litt rart ut.. Har du sår også eller bare hoven?
Kan jo ta en tlf til lege hvis det er veldig plagsomt.Ble mer såraktig i iløpet av natten. Så nå er det begge deler.
Hadde tatt en telefon til legevakta og hørt kanskje noe allergi medesin du kan få evt ?I dag våknet jeg med bare enda større leppe og var helt nummen.![]()
Noen som vet hvor lang tid jeg kan forvente å ha hoven leppe? Trodde det stort sett bare var sår jeg.
Hadde tatt en telefon til legevakta og hørt kanskje noe allergi medesin du kan få evt ?![]()

Hvis det er første gang du har sår er reaksjonen sterkere enn ved senere utbrudd. Jeg vil ikke tro du kommer til å være hoven så mange dager. Når jeg har sår er det en dunkende/hoven følelse de første par dagene bare...