Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Til middag? Alt mulig, fra enkelt til mer tidkrevende. Er virkelig gått tom for tips, så nå vil jeg ha ei liste nedskrevet med MASSE ulike middager. Vi spiser det meste :-)
-stekt ris med grønnsaker, kylling og egg
-kyllingsalat og hvitløksbaguetter
-gresk mousakka
-lasagne med salat og grove rundstykker
-taco
-hjemmelaget pølsegrateng
fajitas det er så godt =)
taco lefser med kjøttdeig osv i med fajitas krysser legges i ildfastform og ost på toppen ruller liksom kjøttdeigen inni lefsene det er superdigg og raskt og lage =)
Lag en god porsjon (helst hjemmelaget) brun saus i litt stor stekepanne eller vid kaserolle, slå av plata og la det stå til kålrulettene er klare til å kokes.
Bland kyllingkjøttdeig med valgfritt krydder )jeg bruker malt ingefær, pepper, salt, chili og malt koriander) og 1-2 ss vann og 1 ts maizena, bland dette godt og bruk et kålblad per rulett (ca 1 ss kjøttdeigblanding).
Nykål er enklest å bruke, men tar man bort den harde nerven i midten av bladet på vanlig hodekål er også det ypperlig (jeg gjorde det i dag).
Fest med tannpirkere og legg i sausen, og la koke til de er faste (ca 15 min).
Jeg pleier å snu de om jeg lager i panne.
Servers med hva man liker, vi bruker gulrøtter og poteter.