Kan alle sjekke HCG nivåer?

Ninus1

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2019
Septemberlykke 2021
Ser flere her inne sjekker HCG nivåene og lurer på om det bare er å gå til legen for å gjøre det? Husker jeg sjekket noen ganger sist, men husker ikke helt om jeg bare gikk til legen og ba om det!

Ser flere her inne sjekker HCG nivåene og lurer på om det bare er å gå til legen for å gjøre det? Husker jeg sjekket noen ganger sist, men husker ikke helt om jeg bare gikk til legen og ba om det!
Legen måler vel når du er på kontroll, men du kan alltids spørre utenom også vil jeg tro..

Legen måler vel når du er på kontroll, men du kan alltids spørre utenom også vil jeg tro..

Ja, skal jo ikke på kontroller enda så tenkte mer sånn nå de første ukene. Vil jo gjerne se det stiger bra :woot:

Ja, skal jo ikke på kontroller enda så tenkte mer sånn nå de første ukene. Vil jo gjerne se det stiger bra :woot:
Jepp. Sendte melding og ba om det :) man trenger jo ikke gå innom Selve fastlegen for det. Bare på kontoret dem tar blodprøvene på. :)

Er nok bare å ringe legekontoret å høre om de kan gjøre det :) Jeg gjorde ikke det med nr 1, men nå tar jeg målinger grunnet blødninger.

Sendte e-melding til fastlegen og bad om det. Sa eg vart "litt frynsete på nervane" etter å ha mista fleire gangar før :rolleyes: Berre seie det som det er! Null problem, fekk time på lab dagen etter.

Back
Topp