Kan alle julibarna

Jaja

Gift med forumet
sette seg opp selv nå? 

han kan det her jah...

Ja[:)]
Men hun må reise seg opp etter noe for så å kunne sette seg..

Ja det gjør Kevin Andrè..

Mathilde har begynt å prøve... skubber rumpa litt over ene foten, men hun kommer ikke opp enda

Når er det egentlig vanlig at de skal kunne det? I den oversikten til mikke sto det jo bare når de skulle kunne sitte selv. Og det kunne han jo for lenge siden. Men han klarer ikke å sette seg opp...

Emil kan ikke det[:-]

ORIGINAL: Lasog

Når er det egentlig vanlig at de skal kunne det? I den oversikten til mikke sto det jo bare når de skulle kunne sitte selv. Og det kunne han jo for lenge siden. Men han klarer ikke å sette seg opp...

Tenker de regner det å sitte selv som å sette seg opp, for de skal vel ikke sitte for mye før de gjør det selv...[8|] Men tror som mikke sier at det er vanlig når de har lært å krabbe for da kommer de i riktig posisjon for å vri seg over på rumpa og mange kryper jo ikke før ganske sent, (åler seg istede...) Noen kryper bare en bitteliten stund før de begynner å gå... Så det er veldig forskjellig. Jeg hadde ikke bekymret meg på noen mnd enda vertfall[:)]

Kine gjør det, har gjort det siden før hun begynte å krabbe. Men alle unger utvikler seg jo forskjellig så det hadde jeg ikke tenkt noe over [;)][:)]

Jepp, A går til og med hun[:)]

Maja må reise seg opp for så å sette seg ned, har ikke helt skjønt at det går an å sette sg opp på andre måter. Hehe..

ORIGINAL: Pijah

Maja må reise seg opp for så å sette seg ned, har ikke helt skjønt at det går an å sette sg opp på andre måter. Hehe..

På gulvet gjelder dette for Lea også[:D], men i senga vår og på stellebordet setter hun seg opp selv.

Henrik og Henning kan ikke det enda, bare noen 2-3 uker siden dem lærte å åle seg fremover...

sivert kan ikke det

Ikke enda. Men kommer nok[:)]

Nei. Hun kan sitte, men ikke sette seg opp selv. Men så vil hun jo ikke krabbe heller da, hun som jo har funnet sånn en ypperlig måte å komme seg fremover på[8D]

Back
Topp